اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس:

غلط املایی در لایحه cft خیانت به کشور است/ آقای ظریف باید نسبت به این خطا پاسخگو باشد

غلط املایی در لایحه cft خیانت به کشور است/ آقای ظریف باید نسبت به این خطا پاسخگو باشد
حسینی‌کیا گفت: غلط املایی در لایحه cft اگر سازمان یافته باشد خیانت به کشور و اسلام است که دولت بخواهد سر مجلس کلاه بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگوی اختصاصی با  شاخص، درباره ایرادات و غلط املایی موجود در لایحه cft اظهار کرد: با توجه به اینکه این اشکال در لایحه پالرمو هم رخ داده است اگر سازمان یافته باشد خیانت به کشور و اسلام است که دولت بخواهد سر مجلس کلاه بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: حتی اگر به قول خودشان اشتباه تایپی باشد نباید چنین ایرادی در لایحه‌‍‌ای مهم پیش بیاید و حتی اگر اشکال تایپی هم باشد باز هم در ماهیت مسئله تغییری ایجاد نمی‌کند.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: برخی‌ها برای اینکه بتوانند این لایحه را مصوب کنند و بخشی از کارهای بی ثمر را پیش ببرند گاهی اوقات موارد این چنینی را پیش می‌آورند.

,

برخی از این مذاکرات هم برای این است که فقط ما را عقب بندازند

, برخی از این مذاکرات هم برای این است که فقط ما را عقب بندازند,

این نماینده مجلس عنوان کرد: هم اکنون شورای نگهبان این لایحه را رد کرده و اشکالات اساسی هم گرفته است به طوری که حتی برخی از مفاد آن قابلیت بازنگری و رفع اشکال هم ندارد.

,

وی تصریح کرد: ما در ۴۰ سال انقلاب به این نتیجه رسیدیم که دشمن قابل اعتماد نیست و در طول این سال‌ها بیش از ۱۷هزار شهید ترور دادیم و هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم.

,

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: امروز هم سازمان جنایتکار منافقین در همین کشورها هستند و حمایت می‌شوند لذا آن‌ها دست از جنایت و خباثت برنمی دارند.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس افزود: برخی از این مذاکرات هم برای این است که فقط ما را عقب بندازند و خود آن‌ها هم می‌دانند که هیچ حاصلی برای کشور و ملت ما نخواهد داشت.

,

این نماینده مجلس گفت: خیلی ساده لوحی است که ما فکر کنیم دشمنان به ویژه امریکا صادق است و مذاکره را درست انجام می‌دهند چراکه آن‌ها آدم‌های مکاری بوده و به دنبال آن هستند که زمان را از ما بگیرند.

,

مرکز پژوهش‌های مجلس کوتاهی کرده است

, مرکز پژوهش‌های مجلس کوتاهی کرده است,

وی یادآور شد: انرژی هسته‌ای را تعطیل کردیم و بتن ریختیم و در مقابل یک سر سوزن مشکلات بانکی ما حل نشده است؛ پس ما داشته‌هایمان را دادیم و چیزی هم دستمان را نگرفته و اگر دوباره بخواهیم یک خدمتی به دشمن کنیم درواقع جفای به انقلاب و شهدا است.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه آقای ظریف و وزارتخارجه باید نسبت به این خطا پاسخگو باشد گفت: کمیسیون امنیت ملی و وزارت خارجه این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کند و از این افراد می‌خواهد که درخصوص تنظیم نادرست چنین لایحه مهمی پاسخگو باشند.

,

وی تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس هم در این زمینه کوتاهی کرده است که این اشکالات را قبل از ارائه به صحن تبیین و بیان نکرده و خطای دولت را اعلام نکرده است.

,

حسینی‌کیا در پایان در پاسخ به این سوال که ایا از آقای ظریف به خاطر تکرار این خطا در لوایح استیضاح خواهد شد یا خیر؟ افزود: این در حد سوال مطرح است و فعلا بحثی درباره استیضاح در مجلس وجود ندارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه