اخبار داغ

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر
با استقبال گرم مردم و مسئولین گالیکش؛ محمدجواد بارانی قهرمان دارنده مدال نقره اولین دوره مسابقات کاراته وان کشور وارد زادگاهش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز با استقبال گرم مردم و مسئولین گالیکش محمدجواد بارانی قهرمان کاراته کا گالیکشی که در اولین دوره مسابقات کاراته وان کشوری مقام دوم جوانان را به خود اختصاص داده بود وارد زادگاهش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh3199 1

, nilkooh3199 1,

در حاشیه این مراسم رئیس هیئت کاراته گالیکش گفت: در اولین دوره مسابقات کاراته وان کشوری 550 کاراته کا در 13 وزن از استان‌های مختلف کشورمان در سالن فجر کرمان به مبارزه پرداختند.

,

علی‌اکبر بارانی افزود: در این مسابقات که در روز 25 آبان برگزار شد، محمدجواد بارانی در مقابله با حریفان خود از استان‌های کرمان، کردستان و تهران، چهار حریف را شکست داد و در مسابقه فینال در مقابل یک حریف از تهران و بارأی داوران، مسابقه را واگذار کرد و به مدال نقره در وزن مثبت 76 کیلو جوانان بسنده کرد.

,

محمدجواد بارانی مقام اول مسابقات بین‌المللی آذربایجان باکو و سلیمانیه عراق، مقام سوم مسابقات جام وحدت دوستی با شرکت 13 کشور به میزبانی ایران و مقام اول و سوم مسابقات انتخابی تیم ملی در دو مقطع مختلف را در کارنامه خود دارد.

,

وی مسابقات لیگ کاراته وان را حرکتی نو در کشور دانست و گفت: این کار به تأسی از کاراته وان جهان که یک حرکت بسیار فنی و بی‌نظیر در نوع خودش است، برگزار شد.

,

بارانی افزود: در پایان، تهران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست تیمی ایستاد و تیم‌های فارس با ۲ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز و کرمان با ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز عناوین دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

,

رئیس هیئت کاراته گالیکش تصریح کرد: گیلان با ۲ طلا و ۱ برنز، قم ۲ طلا و مازندران ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

,

وی یادآور شد: البرز با ۱ طلا و ۲ برنز، مرکزی ۱ طلا، کرمانشاه ۱ نقره و ۱ برنز، گلستان ۱نقره و ۱ برنز مقام‌های هفتم تا دهم را کسب کردند.

,

بارانی افزود: کردستان و یزد با ۲ برنز یازدهم شدند و اردبیل و ایلام و خراسان رضوی و آذربایجان شرقی هرکدام با ۱ برنز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

,

nilkooh3199 1

, nilkooh3199 1,

nilkooh3199 1

, nilkooh3199 1,

nilkooh3199 1

, nilkooh3199 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه