اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

لزوم تغییر و تعدیل قیمت خودروها در کشور/ سازمان حمایت به وظایف قانونی خود در خصوص تغییر قیمت خودروها عمل کند

لزوم تغییر و تعدیل قیمت خودروها در کشور/ سازمان حمایت به وظایف قانونی خود در خصوص تغییر قیمت خودروها عمل کند
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ از لزوم تغییر و تعدیل قیمت خودروها در کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به قیمت خودروها اظهار کرد: به نظرم با توجه به اینکه قیمت ارز تغییر کرده و در کنار این موضوع قیمت قطعات خودرو نیز تغییر داشته بنابراین تجدیدنظر و تعدیل در قیمت خودروها اجتناب ناپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سازمان حمایت باید کار کارشناسی را در خصوص قیمت خودروها انجام دهد، ابراز کرد: تغییر قیمتها باید در خصوص خودروهایی که عموم مردم آن را مصرف می‌کنند که عمده آن محصولات ایران خودرو و سایپا هستند، انجام پذیرد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار و اقتصاد دستوری نیست، خاطرنشان کرد: بازار اصولی دارد که باید بر اساس این اصول با آن برخورد کرد.

,

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم سازمان حمایت به وظایف قانونی خود در خصوص قیمت خودروها عمل کند، عنوان کرد: ما به لحاظ کارشناسی تجدید نظر و تعدیل در قیمت خودروها را کار منطقی و درستی می‌دانیم.

,

احمدی با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع پیگیر موضوع قیمت خودروها خواهد بود، خاطرنشان کرد: نخستین خواسته ما این است که سازمان حمایت در این خصوص به وظایفش عمل کند.

,

وی به انتظارات مجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره و تصریح کرد: انتظارمان از وزیر صمت این است که چابک سازی را در این وزارتخانه انجام داده و برخی بروکراسی‌های اداری را کاهش دهد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید باید اولویت اصلی وزارت صمت باشد، اظهار کرد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه