اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

اولویت دستگاه قضایی استان زنجان دادرسی عادلانه است

اولویت دستگاه قضایی استان زنجان دادرسی عادلانه است
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اولویت دستگاه قضایی استان زنجان دادرسی عادلانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر به شهرستان ایجرود و دیدار با امام جمعه این شهر شتان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ائمه جمعه از دستگاه قضایی اظهار کرد: اتحاد و همبستگی مسولان شهرستان برای خدمت به امری امری لازم و ضروی است که امامان جمعه بعنوان رهبران معنوی در این راستا تلاش نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با اختلاف و تفرقه کارها پیش نخواهد رفت بلکه با اتحاد و همبستگی کارها برکت خواهد داشت.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان عنوان کرد: نخستین اولویت ما در دستگاه قضایی استان ،دادرسی عادلانه است و همه باید در این مسیر یک دل و هماهنگ باشند و در این مسیر نیازمند همراهی ائمه جمعه و علما هستیم.

,

وی کار فرهنگی و وحدت مسئولین را  در جهت حل مشکلات مردم  و آسیب شناسی ناهنجاریها تلاش موثر برشمرد و خاطر نشان کرد: خدمت به مردم وابستگی و گرایش های سیاسی بر نمی تابد و مردم در برخی مسائل در رنج هستند که باید کار اساسی صورت گیرد .

,

این مقام قضایی ابراز کرد: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در این مسیر به  کار ها برکت  خواهد داد  افزود : هر چه قدر از خط ولایت فقیه و انحراف از این مسیر نه تنها کار ها برکت نخواهد داشت بلکه به هدف نخواهیم رسید .

,

رییس کل دادگستری استان در ادامه سفر به این شهرستان با حضور در دادگستری ایجرود و دیدار با کارکنان قضایی و اداری با تقدیر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته گفت: فرصت خدمت به مردم در دستگاه قضایی  را باید مغتنم شماریم و از این فرصت ها بهترین خدمات را   برای رفع مشکلات مراجعین  ارائه دهیم.

,

وی توجه  و رسیدگی به مشکلات  و رفع نیازهای کارکنان  را از برنامه های مهم مجموعه برشمرد و بر رعایت انظباط اداری وکاری در کلیه حوزه های قضایی تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه