اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عظمت انقلاب اسلامی تمام محاسبات بین المللی را به هم ریخته است/شکست های متوالی آمریکا را به سوی ابزارهای روانی سوق داده است

عظمت انقلاب اسلامی تمام محاسبات بین المللی را به هم ریخته است/شکست های متوالی آمریکا را به سوی ابزارهای روانی سوق داده است
سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی عظمتی است که تمام محاسبات بین المللی را به هم ریخته است و این انقلاب برکاتی برای جامعه بشری دربرداشته که باید قرن ها شکرگزار آن بود از جمله از بین بردن حکومت ۲۵۰۰ ساله پهلوی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز صبح در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالکرد و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اتفاق بسیار مهمی است و دشمن در حال تصویر سازی غلطی از پیروزی خود و شکست ما در ذهن ها می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان,

وی گفت : آمریکا ابزار کودتایی ، تروریستی، فرهنگی و نظامی را علیه ما به کار برده است که در تمام زمینه ها با شکست مواجه شده است.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : قصد آمریکا این بود که مردم کاری به شهادت، محرم و عاشورا نداشته باشند ولی در بدترین شرایط اقتصادی شاهد راهپیمایی 2 میلیونی اربعین و یک میلیون جوان معتکف بودیم.

,

نقدی توضیح داد : آمریکا در حالی که همه ابزارهای اقتصادی را بکار گرفته بود در جنگ اقتصادی شکست خورده و اکنون امیدش به ابزار روانی است.

,

وی با بیان این که انقلاب یک روند پیروز در عالم واقع قرار دارد، بیان کرد : در همین یک سال اخیر زنجیرهایی از شکست برای دشمن اتفاق افتاد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد : در عراق ، سوریه، یمن و لبنان با گروگان گرفتن وزیرش قصد فتنه بین شیعه و سنی داشتند و سعی دارند با این مسائل کوچک ما را سرگرم نماید تا از واقعیت ها دور شویم.

,

نقدی با اشاره به این که آمریکا در سال ۸۸ در ایران فتنه به پا کرد ؛ یادآور شد : سه روز نگذشته دو برابر آن تعداد از مردم در طرفداری از انقلاب به خیابان ها ریختند.

,

وی ابراز داشت : یک عده می گویند سایه جنگ آمریکا بر سر ماست و این در حالیست که در پیشرفته ترین نقطه جهان، کالیفرنیا توانایی خاموش کردن آتش را ندارند.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : آمریکا در هر بیانیه ای که صادر می کند نام ایران را می برد و تصویر سازی غلطی از جمهوری اسلامی نشان می دهد و با شبکه های اجتماعی مسائل کوچک را بزرگ جلوه می دهد.

,

نقدی اظهار داشت : هرکس بخواهد موفق شود باید برآورد درست داشته باشد و اگر چنین نباشد شکست می خورد و این یک قانون است.

,

وی ادامه داد : تمام تئورسین های جهان می گویند باید ابتدا خود را بشناسی و بعد دشمن را زیرا درغیر این صورت شکست حتمی است.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : انقلاب اسلامی عظمتی است که تمام محاسبات بین المللی را به هم ریخته است و این انقلاب برکاتی برای جامعه بشری دربرداشته که باید قرن ها شکرگزار آن بود از جمله از بین بردن حکومت ۲۵۰۰ ساله پهلوی.

,

نقدی تذکر داد : انقلاب اسلامی مبارزه چندین ساله را به نتیجه رساند، آیا این چیز کمی است؟چند هزار سال آدم های فاسد و خبیث بر این کشور حکومت کردند و اگر کسی می خواست حرف حق بزند سرش را می زدند و مردم در آن زمان حق نداشتند سواد بیاموزند و این مختص طبقه اشراف بود.

,

وی اضافه کرد : در آن زمان تمامی روستاها از نعمت برق و آب محروم بودند و این در حالیست که در چهل سالگی انقلاب و در شرایط تحریم  ۷۴ درصد روستاها از نعمت گازبرخوردارند و ۹۱ درصد جاده ها آسفالت دارند و همه آنان تحت پوشش مخابرات و برق قرار گرفته اند .

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت : انقلاب اسلامی به حاکمیت بیگانه پایان داد و به ایران استقلال، آزادی، مردم سالاری و به تمامیت جمهوری اسلامی داد و نمره اش ۱۰۰ است.

,

نقدی با بیان این که ولایت فقیه ستون خیمه مردم و کشور ایران است ، بیان کرد :  تنها رهبری است که به مردم سالاری ایران احترام می گذارد و رای مردم را پشتیبانی کرده و می گوید یک امانت و حق الناس است.

,

وی گفت : مسیر انقلاب درست و امور مملکت دست خود مردم است و باید شکرگزار این برکت و نعمت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه