اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس:

از وزیر امور خارجه درباره اظهارات اخیرش توضیح می‌خواهیم/ پرداختن به اغلاط ترجمه‌ای CFT در حیطه اختیارات شورای نگهبان نیست

از وزیر امور خارجه درباره اظهارات اخیرش توضیح می‌خواهیم/ پرداختن به اغلاط ترجمه‌ای CFT در حیطه اختیارات شورای نگهبان نیست
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی می‌گوید ما از وزیر امور خارجه درباره اظهارات اخیرش توضیح خواهیم خواست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان این که شورای نگهبان موظف است مغایرت مصوبات مجلس با قانون اساسی یا شرع را اعلام کند اظهار داشت: بر این اساس، این که شورای نگهبان بگوید که مصوبه‌ای امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازد یا اغلاطی در آن وجود دارد، در حیطه وظایف این شورا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

همتی با بیان این که شورای نگهبان باید درباره «متن مصوب مجلس» اظهارنظر کند گفت: شورای محترم نگهبان بخشی از مغایرت‌های لایحه پیوستن ایران به CFT را اعلام کرده است و ما این موارد را به انضمام سخنانی که درباره پولشویی در کشور بیان می‌شود، مدنظر قرار می‌دهیم.

, CFT,

وی افزود: ما از وزیر امور خارجه توضیح می‌خواهیم و ایشان هم توضیح خواهند داد تا کاملا موضوع روشن شود اما پیگیری مباحث باید کاملا در چارچوب قانونی دیده شود.

,

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در پایان گفت: اظهارنظرهای احساسی درباره مسائل مختلف به سود کشور نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه