اخبار داغ

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان:

اعتباری برای مجموعه توانبخشی زنجان پیش بینی نشده است/استفاده 140هزار نفر برنامه از امکانات استخر دریادلان زنجان

اعتباری برای مجموعه توانبخشی زنجان پیش بینی نشده است/استفاده 140هزار نفر برنامه از امکانات استخر دریادلان زنجان
مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان گفت: به دلیل مشکل سند، اعتباری برای مجموعه توانبخشی زنجان پیش بینی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، اصغر رحیمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان در سال 85 ایجاد شد و از سال 88 پروژه اجرایی این موسسه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با اشاره به اینکه در این پروژه مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی گنجانده شده است، افزود: اماکن ورزشی از جمله زمین دارت، زمین چمن مصنوعی و استخر دریا دلان خدمات رسانی لازم را به مردم ارائه می کند.

,

این مسئول با بیان اینکه6  هزار و 500 متر مربع برای مجموعه توانبخشی در نظر گرفته شده است، افزود: 4 هزار متر مربع نیز برای بخش فرهنگی از جمله سالن مهد، آمفی تئاتر، کارگاه های نقاشی و موسیقی را بر می گیرد.

,

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان ادامه داد: یک هزار و 700 متر مربع برای مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی شاهد، ادامه داد: در این کانون،کلاس های زبان انگلیسی، ریاضی،چرتکه و باشگاه بدنسازی فعالیت می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: موسسه وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که خدمات رسانی آن عمومی است و سانس های رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و یا تخفیف در نظر گرفته می شود.

,

موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان افزود: با پیگیری های انجام شده و آمادگی این موسسه در زنجان، با بنیاد شهید مکاتبات و جلساتی انجام شده است تا طرح پایش سلامت انجام شود.

,

رحیمی بیان داشت: خدمات پرستاری و ویزیت در منزل جانبازان در قالب این طرح اجرایی می شود که برای اخذ مجوز اقدام شده است که در صورت ارائه مجوز، آمادگی داریم به مرحله اجرا بگذاریم.

,

وی افزود: خدمات دهی به جانبازان در قالب این طرح انجام می شود که از طرح های خوب برای خدمات رسانی به جانبازان محسوب می شود.

,

وی با اشاره به راه اندازی بخش وی آی پی این مجموعه با سرمایه 500 میلیون تومان،گفت: این بخش به بخش خصوصی واگذار می شود.

,

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان با اشاره به مشکل سند مجموعه توانبخشی، گفت: به همین دلیل هنوز تامین اعتباری برای این مجموعه انجام نشده است.

,

رحیمی افزود: راه اندازی بخش توانبخشی به دلیل ارائه خدمات به جانبازان ضروری است که باید مشکلات آن رفع شود.

,

وی بیان داشت: اماکن موجود به بخش خصوصی واگذار شده است تا به دلیل داشتن رقابت، کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

,

این مسئول از برگزاری برنامه های اردویی و فرهنگی خبرداد وگفت: استخر و مجموعه ورزشی نمونه از سوی این موسسه کسب شده است.

,

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان با بیان اینکه در شش ماه نخست سال،140 هزار نفر برنامه از امکانات استخر استفاده کردند،افزود: 25 درصد امکانات مجموعه توسط بانوان استفاده می شود.

,

رحیمی گفت: این موسسه سعی کرده است در مناسبت های مختلف،با خانواده های شهدا و جانبازان نشست های صمیمی برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه