اخبار داغ

اجتماع بزرگ بسیجیان در لرستان برگزار می‌شود؛ افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی

اجتماع بزرگ بسیجیان در لرستان برگزار می‌شود؛ افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان در همه شهرستان‌های استان برگزار و پروژه‌های محرومیت‌زدایی لرستان در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ علی حسین پازدار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت از 29 آبان ماه آغاز می‌شود اظهار داشت: سیاست‌های هفته بسیج تقویت روحیه جهادی و همچنین تبیین نقش بسیج در اقتصاد است به‌طوری‌که مقام معظم رهبری سال‌هاست بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و رویکرد در هفته بسیج این است که همه فعالیت‌هایی که داشته‌ایم نقش خود را در راستای اقتصاد مقاومتی تبیین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: باافتخار کنار مردم هستیم و برای هفته بسیج مقدمات کار فراهم‌شده است و از فردا برنامه آغاز می‌شود، توقع داریم عملکرد و فعالیت‌های بسیج منعکس شود.

,

 

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: روز نخست این هفته «بسیج، شبکه‌سازی فرهنگی و اجتماعی» نام‌گذاری شده است، در این روز دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه استان و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و همچنین همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام آور در مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی برگزار می‌شود.

,

 

,

وی بابیان اینکه روز دوم «بسیج، اندیشه ورزی و جهاد علمی» نام‌گرفته است افزود: نشست جمعی از نخبگان رده‌های قشری با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و همایش مشترک بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در این روز برگزار می‌شود.

,

 

,

سرهنگ پازدار بیان کرد: در روز سوم هفته بسیج که به «بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی نام‌گذاری شده است عطرافشانی قبور شهدا، همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران عرصه خدمات‌رسانی و همچنین دیدار فرماندهی سپاه استان با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای بسیج انجام می‌شود.

,

 

,

وی به مراسم عطرافشانی قبور شهدا اشاره و تصریح کرد: این مراسم از پادگان امام حسین(ع) که قدمگاه شهدا است به‌صورت پیاده‌روی تا گلزار شهدا برگزار می‌شود همچنین این مراسم در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

,

 

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: بسیج، نماد جوان مؤمن و انقلابی شعار روز چهارم هفته بسیج است و در این روز کارکنان و تعدادی از فرماندهان در نماز جمعه شرکت کرده و مسئولان سپاه استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخنرانی می‌پردازند؛ در برنامه شرکت در نماز جمعه به موضوع یمن پرداخته خواهد شد و در دستور کار است کمک‌هایی جمع و به دست مردم یمن که در بدترین شرایط دفاع می‌کنند جمع‌آوری کنیم.

,

 

,

وی اظهار داشت: روز پنجم به «بسیج، جهاد کبیر و مقابله با نقشه راه دشمن نام‌گذاری شده که در این روز اجتماع اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود؛ اجتماع بزرگ بسیجیان در همه شهرستان‌های استان پنجم آذرماه در مصلی‌ها، سالن‌های بزرگ و ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود و در شهرستان خرم‌آباد نیز این اجتماع سوم آذر در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود دو هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

,

 

,

سرهنگ پازدار تصریح کرد: ششمین روز هفته بسیج به «بسیج مظهر عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری» و هفتمین روز به «بسیج، افتخار به گذشته امید به آینده» نام‌گرفته که در این روز نیز همایش تجلیل از خادمان بسیج و همچنین جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می‌شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته بسیج اردوهای فرهنگی و تربیتی برای محلات محروم و مردم اجرا می‌شود و تاکنون توانستیم تعداد قابل‌توجهی از زیارت بار اولی‌ها را به مکان‌های زیارتی اعزام کنیم همچنین در این هفته تهیه جهیزیه برای نوعروسان در دستور کار است، پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این هفته افتتاح می‌شود، کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، دانشجو، طلبه و یادواره‌های شهدای محلات برگزار می‌شود.

,

 

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: تیم‌های امدادی و خدماتی به مناطق محروم اعزام می‌شوند همچنین نشست مشترک ائمه جماعات و فرماندهان برگزار و روایتگری دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه، مدارس و مساجد اجرا می‌شود؛ 100 برنامه به شهرستان‌ها ابلاغ‌شده است و امیدواریم در هفته بسیج عملکرد سپاه در حوزه بسیج منعکس و امید و نشاط در این زمینه داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه