اخبار داغ

آنچه مسئولین استانی از رئیس جمهور و وزرا مطالبه کردند/ واکنش استاندار به خواسته‌های مردم

آنچه مسئولین استانی از رئیس جمهور و وزرا مطالبه کردند/ واکنش استاندار به خواسته‌های مردم
رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در جمع مردم خوی حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم سخنرانی حسن روحانی در جمع مردم خوی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار و مسئولین شهرستانی در ورزشگاه شهید چمران خوی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

امیدواریم حضور رئیس جمهور حل مشکلات مردم را در پی داشته باشد

, امیدواریم حضور رئیس جمهور حل مشکلات مردم را در پی داشته باشد,

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، اظهار داشت: امیدواریم حضور آقای روحانی مشکلات مردم استان را حل کند.

,

وی، با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه، افزود: امیرالمومنین در جمله ای در نهج البلاغه می فرماید آیا به این قانع باشم که به من امیرالمومنین بگویند اما من در مشکلاتشان نباشم و در تحمل سختی های زندگی کنار آن ها نباشم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، تاکید کرد: حضور رئیس جمهور موجب آشنا شدن از نزدیک با مشکلات مردم و تلاش برای حل این مشکلات خواهد بود، مجددا خیر مقدم و عرض ادب و احترام برای رئیس جمهور دارم.

,

مشکلات مردم آذربایجان غربی به اطلاع ریاست جمهوری رسیده است

, مشکلات مردم آذربایجان غربی به اطلاع ریاست جمهوری رسیده است,

استاندار آذربایجان غربی هم در این برنامه گفت: طی جلسات مختلف مشکلات مردم آذربایجان غربی به اطلاع ریاست جمهوری رسیده است.

,

محمد مهدی شهریاری اظهار داشت: امروز مردم خوی سفره امید گسترده اند تا مرد روزهای گرم و سرد چشیده ی انقلاب مهمانشان باشد امید داریم پیشرفت را دراین شهر شاهد باشیم.

,

وی، افزود: از دیار باکری ها، از مشهد کاظمی و مشهد شهیدان امنیت و آرامش و از سوی مردم خونگرم و انقلابی و آگاه خوی که شهر شهیدان خویی است و متبرک به شمس و مولانا است عرض خیر مقدم به خدمت هیات دولت داریم.

,

استاندار آذربایجان غربی، افزود: امید است حضور شما منشا خیر و برکت و پیشرفت باشد، مسائل و مشکلات مردم استان در تهران به عرض رئیس جمهور رسیده و در شورای اداری استان به تفصیل بررسی می شود.

,

شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی نیازمند توجه ویژه دولتمردان است

, شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی نیازمند توجه ویژه دولتمردان است,

همچنین امام جمعه خوی در این مراسم در سخنانی عنوان کرد: شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی نیازمند توجه ویژه دولتمردان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید رضی شکوری گفت: مردم آذربایجان غربی در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند که خود شما به دلیل حضور در طول انقلاب شاهد ایثارگری های مردم این استان بودید.

,

وی، افزود: در هفته وحدت علمای مذاهب اسلامی، حوزه های علمیه و حوزه های علمی به دستور خداوند مبنی بر وحدت عمل کرده و در راستای نشر معارف اسلامی در راستای خنثی سازی نقشه های دشمنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

,

امام جمعه خوی، بیان کرد:  قطعا هیات دولت نیز متوجه عقب ماندگی استان نسبت به سایر استان ها شده اید و امید داریم ریاست جمهوری و هیات دولت به خواسته های نمایندگان مردم استان و استاندار دراستای پیشرفت استان تلاش کنند.

,

وی، تاکید کرد: مردم خوی یکی از مهم ترین پایگاه های علمی مذهبی مسلمانان در منطقه بوده و تشنگان دانش و علم به این شهر مهاجرت می کردند و امروز ۵ مدرسه علمیه با ۸۰۰ طلبه مشغول به تحصیل و تدریس هستند.

,

شکوری، در خصوص مطالبات مردم استان بخصوص مردم خوی گفت: مردم خواستار استقلال منطقه آزاد داشته و خواهشمندیم دستور تعریض جاده استراتژیک قطور که روزانه ۳۰ هزار نفراز این جاده جهت تردد به اروپا و کشور های همسایه استفاده می کنند را دهید.

,

وی، تاکید کرد: همچنین دستور تبدیل دانشکده ها به دانشگاه و آغاز فعالیت سد غازان جهت تامین آب شرب شهر داده و همچنین مطالبه مردم استان نسبت به احیای دریاچه ارومیه توجه داشته باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه