اخبار داغ

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان:

33میلیون جلد کتاب در کتابخانه های عمومی کل کشور وجود دارد/ فعالیت 298 کتابخانه در سطح استان

33میلیون جلد کتاب در کتابخانه های عمومی کل کشور وجود دارد/ فعالیت 298 کتابخانه در سطح استان
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: سه میلیون و 200 جلد کتاب در کتابخانه های عمومی وجود دارد که هرکس عضو یکی از کتابخانه ها شود همزمان می تواند ازامکانات 33 میلیون جلد کتاب در کتابخانه های عمومی کل کشور استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر هلاکویی در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: 182 کتابخانه نهادی، 112 کتابخانه مشارکتی و 4 کتابخانه مستقل و در مجموع 298 کتابخانه در استان وجود دارد، بر همین اساس جزو استان های علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: سه میلیون و 200 جلد کتاب در کتابخانه های عمومی کشور وجود دارد که هرکس عضو یکی از کتابخانه ها شود همزمان می تواند از امکانات 33 میلیون جلد کتاب در کتابخانه های عمومی کل کشور استفاده کند.

,

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان عنوان کرد: هزار نفر عضو فعال در کتابخانه های عمومی هستند و زیربنای کتابخانه های ما 130 هزار مترمربع است.

,

وی افزود: معتقدیم هرکس عضو کتابخانه ها هست علاوه بر کتابخوانی باید فعالیت محتوایی مرتبط با کتاب نیز انجام دهد.

,

هلاکویی تصریح کرد: بر همین اساس جلسات نقد فیلم، نشست های کتابخوانی، برنامه ویژه مادران، برنامه ویژه کودکان و نوجوانان بخشی از برنامه های فرهنگی ما هستند که در تمامی کتابخانه ها به صورت مستمر انجام می شود

,

وی اضافه کرد: در سال 95، چهار هزار و 500  برنامه،  در سال 96، هفت هزار و 600 برنامه و در سال 97 هم تا پایان هفته کتاب هفت هزار و 500 برنامه را تدارک دیده ایم.

,

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ها در هفته کتاب، نشست کتابخوان معلولین و دیگری نشست کتابخوان آتشنشان ها بود که برگزار شده و هفته کتاب هم، 30آبان در نجف آباد به مناسبت اینکه شهید حججی که مروج کتابخوانی بود برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه