اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی استان خبرداد

کاهش ۳۸ درصدی حوادث جاده ای در یک ماه گذشته

کاهش ۳۸ درصدی حوادث جاده ای در یک ماه گذشته
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در مهر ماه امسال فوتی‌های حوادث جاده‌ای ۳۸درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد ولی‌زاده در گفت‌وگو با  شاخص، کاهش کشته‌ها و مصدومان حوادث جاده‌ای قزوین در یک ماه گذشته، اظهار کرد: در مهر ماه امسال فوتی‌های حوادث جاده‌ای ۳۸درصد و مصدومان سه درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین ادامه داد: در این مدت۲۱نفر شامل ۱۶مرد و پنج زن در قزوین بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند.

,

این مسئول با بیان اینکه در همین مدت ۶۸۸ نفر هم مصدوم شدند که ۲۳ نفر کمتر از مدت مشابه سال۹۶ است، اعلام کرد: از مجموع مصدومان حوادث جاده ای ۴۷۴نفر مرد و یک هزار و ۲۱۴نفر زن بودند.

,

ولی‌زاده با اشاره به اینکه بیشترین موارد مرگ و میر با ۱۷مورد مربوط به حوزه برون شهری است، افزود: سه مورد تصادف منجر به فوت در حوادث درون شهری و یک مورد هم در جاده‌های روستایی رخ داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۶ ماه اول سال جاری تعداد ۱۷۲ نفر (۱۳۰ مرد و ۴۲ زن) در حوادث رانندگی کشته و سه هزار و ۶۱۲ نفر مصدوم شدند و آمار متوفیات تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵/۵ درصدی داشته است.

,

این مسئول یادآور شد: در این مدت سه نفر در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن (گازگرفتگی) در استان قزوین جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال قبل نزدیک به ۵۰ درصد کاهش داشته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه