اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قم خبر داد:

اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قمی

اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قمی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ  علی دستوری در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با بیان این که تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان نظام توانمندسازی داخلی و اتکا به جوانان است، اظهار داشت: در یک سال اخیر در مجموع حدود 200 نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را دریافت کردند که ارزش ریالی آن در حدود 20 میلیارد ریال بوده است.
وی کارافرینی و حمایت از طرح های اقتصاد مقامتی را هدف این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: اجرای این طرح به خصوص در روستاها و مناطق کم برخوردار می تواند تا حدود بسیار زیادی معظل بیکاری را حل کند.
دستوری آموزش و بهره مندی از فنون مختلف را یکی دیگر از اهداف این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: در مدت شش ماهه نخست امسال در مجموع حدود 140 نفر تحت پوشش آموزش های فنی و حرفه ای و صنایع تبدیلی قرار گرفتند تا با کسب مهارت بتوانند در طرح های اقتصاد مقاومتی موفق باشند.

وی کار آفرینی و ایجاد شغل را نیاز کنونی جامعه دانست و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح های مقاومتی می توان در حل مشکلات بیکاری گام های اساسی برداشت و کشور را در بسیاری از اقلام بی نیاز کرد.
دستوری بیان داشت: قطعا اجرای کامل و دقیق طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه های صادرات بیشتر در کشور را فراهم کند که این مهم نیز نیازمند یاری و حمایت دولت و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه