اخبار داغ

با هوشیاری رزمندگان انصارالله؛

حمله شورشیان رژیم سعودی به پایتخت یمن ناکام ماند+تصاویر و نقشه میدانی

حمله شورشیان رژیم سعودی به پایتخت یمن ناکام ماند+تصاویر و نقشه میدانی
رزمندگان یمنی موفق شدند حمله گسترده شورشیان وابسته به رژیم سعودی به شمال شرق استان صنعا را به‌طور کامل دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری گسترده بین نیروهای یمنی و شورشیان وابسته به ائتلاف در محور استان ساحلی «الحدیده»، از محور شمال شرق استان صنعا خبر می‌رسد، صدها تن از مزدوران وابسته به رژیم سعودی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: صدها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» با پشتیبانی هوایی رژیم سعودی، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان یمنی در بخش «نهم» آغاز کردند.

,

نیروهای ارتش و رزمندگان «انصارالله» مستقر در منطقه باوجود حمله‌های هوایی رژیم سعودی از مناطق عقب‌نشینی نکردند و به‌موقع با شورشیان درگیر شدند.

,

رزمندگان یمنی توانستند در ابتدای کار با استفاده از موشک‌های حرارتی مانع پیشروی شورشیان در منطقه شوند و خسارت سنگینی را به نیروها و تجهیزات آن‌ها وارد کنند.

,

سپس نیروهای یمنی بعد از چند ساعت درگیری گسترده و نفس‌گیر موفق شدند حمله را به‌طور کامل دفع کنند و حدود 20 تن از مزدوران را کشته و زخمی کنند و باقی را از منطقه فراری دهند.

,

مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی شورشیان توسط رزمندگان به غنیمت برده شد و تعدادی از خودروهای نظامی آن‌ها نیز منهدم شده است.

,

به گفته منابع میدانی، شورشیان قصد داشتند با اشغال کامل منطقه، خود را برای انجام عملیات در عمق استان آماده کنند.

,

بخش راهبردی «نهم» در شمال شرق صنعا واقع‌شده است و به‌عنوان دروازه شرقی استان محسوب می‌شود؛ مناطق شرقی و شمال شرقی این بخش آلوده به شورشیان ائتلاف است.

,

بیش از 95 درصد از استان صنعا شامل مناطق مرکزی، غربی، جنوبی و شمال تحت کنترل رزمندگان یمنی است و تنها بخش کوچکی از شمال شرق استان تحت اشغال شورشیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه