اخبار داغ

رییس مرکزکنترل هوای شهر اصفهان:

شاخص AQI یک شاخص ۲۴ ساعته و لحظه ای هوا است/ هوای اصفهان نزدیک به شرایط استاندارد

شاخص AQI یک شاخص ۲۴ ساعته و لحظه ای هوا است/ هوای اصفهان نزدیک به شرایط استاندارد
رییس مرکزکنترل هوای شهر اصفهان گفت: شاخص ۲۴ ساعته تا ساعت ۱۳ دیروز، ۱۰۵ و شاخص لحظه ای آن ۱۰۲ است که به شرایط استاندارد نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خسروی در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: شهرداری اصفهان 9 ایستگاه سنجش هوا در 9 نقطه شهر اعم ازترافیکی و شهری راه اندازی کرده است که با توجه به داده های این ایستگاه ها و صحت سنجی داده ها شاخص 24AQIساعته و لحظه ای روزانه مشخص می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی ادامه داد: شاخص 24 ساعته 27 آبان ماه تا ساعت 13، 105 و شاخص لحظه ای آن 102 است.
,
 
,
رییس مرکز کنترل هوای شهر اصفهان با تبیین اینکه چه شرایطی لازم است تا آب و هوای اصفهان به ایده آل برسد گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی، کاشت درخت و فضای سبز انجام برخی از کارها به روش دورکاری، معاینه فنی و سرویس به موقع خودروها، نصب کاتالیست- فیلتر بر روی اتوبوس ها از جمله کارهایی است که که می تواند هوای اصفهان را تغییر دهد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: خرید وسایل نقلیه کم مصرف و کارآمد، برنامه ریزی منظم برای سفرهای شهری و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری و ورود و استفاده از سوخت پاک با گوگرد پایین و استفاده از حمل و نقل پاک مثل موتور برقی از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد تا به آینده اصفهان امیدوار بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه