اخبار داغ

فرمانده سپاه تنگستان خبر داد

بیش از 85 برنامه اجرایی در هفته بسیج تنگستان برگزار می شود

بیش از 85 برنامه اجرایی در هفته بسیج تنگستان برگزار می شود
فرمانده سپاه تنگستان ضمن بیان اینکه ستادبزرگداشت هفته بسیج در تنگستان فعال شده است از برگزاری بیش از 85 برنامه متنوع توسط رده های مقاومت تنگستان در هفته بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت ، وحدت و خدمت و با حضور فعال رده های مقاومت از پایگاههای بسیج تا بالاترین رده در تلاش هستند تا ضمن تحقق این شعار برنامه های مختلفی را به مرحله اجرا در آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تأکید بر این که بسیج درعرصه های مختلف انقلاب اسلامی پر از تجارب ناب است اظهار داشت:این بسیجیان هستند که با برخورداری از بصیرت ژرف و شناخت عمیق مبانی و احکام اسلامی، به شکلی آگاهانه در راستای مرتفع کردن نیازهای روز جامعه، قدم های محکم و استوار برمی دارند.

,

حیدری تصریح کرد: امروز بسیج توانسته نقش مهمی را در دستاورد عظیم نظام یعنی عظمت ایران ایفا کند و اگر بخواهیم این راه پر خطر را دنبال کنیم جز تمسک به ایثار و اخلاص که برگرفته از فرهنگ ناب بسیجی است راه دیگری وجود نخواهد داشت.

,

وی ابراز داشت: ظرفیت بسیج پایان ناپذیر و بیش از آن است که بتوان آن را تبیین کرد و در اختیار همگان قرار داد ولی هفته مبارک بسیج بالطبع فرصتی برای شناساندن این ظرفیت عظیم برای عموم مردم است.

,

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ایجاد انسجام ، تقویت روحیه ی سلحشوری ،نمایش قدرت ، توان دفاعی و نظامی نیروهای بسیجی و هم چنین ارتقا سطح امید و نشاط در میان بسیجیان، از جمله اهداف اجرایی هفته ی بسیج برشمرد.

,

وی به برنامه های شاخص سپاه تنگستان در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جحمعه اهرم، ویزیت رایگان آهاد مردم، برگزاری نشست های بصیرتی، فعالیست گروههای جهادی در مناطق محروم، دیدار و حضور در کنار خانواده معظم شهدا، یادواره های شهدای بسیجح ، تجلیل از بسیجیان نمونه و برتر و همایش بزرگ حماسه حضور بسیجیان تنگستانی از مهمترین و شاخص ترین برنامه های ما در این هفته شکوهمند است که به مدد الهی و تلاش فرماندهان، مدیران و دست اندر کاران ستاد گرامیداشت هفته بسیج به اجرا در خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه