اخبار داغ

دلدادگان حسینی به استقبال کاروان ثارالله در شهر اهرم آمدند

دلدادگان حسینی به استقبال کاروان ثارالله در شهر اهرم آمدند
مردم مومن و انقلابی شهر اهرم با حضور کاروان ثارالله در این شهر از ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم ابن الحسن (ع) تبرک جسته و زیارت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مردم مومن و انقلابی شهر اهرم با حضور کاروان ثارالله در این شهر از ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم ابن الحسن (ع) تبرک جسته و زیارت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جمعیت عاشق و دلباخته ای از اهالی تنگستان صبح امروز دل در گرو یار دادند و عاشقانه منتظر بودند تا کاروان ثارالله به شهر اهرم ورود پیدا کند تا آنان که توفیق زیارت در کربلای معلی را ندارند در شهر و وطن خود ضریح مقدس خیمه گاه سالار شهیدان و برادر زاده بزرگوارش را زیارت کنند.

,

, ,

چشم های اشکبار و دلهای متبرک شده به نور ضریح بالاخره راس ساعت 10:30 امروز به آرزوی خود رسید و موج حضور تنگستانیها و عشق امام حسین (ع) یکبار دیگر خود را نشان داد تا پیر و جوان تنگستانی، کودک و نوجوان اهرمی خود را به کاروان ثارالله برسانند و از نزدیک عاشقانه های حضورشان را با بوسه ای بر ضریح خیمه گاه به نمایش بگذارند.

,

چه چشم ها که اشکان شد و چه دلها که با دلوایه های خودمانی زمزمه یاحسین را بر لب جاری ساخت و چه نگاههایی که در پی رسیدن به آرزوی دیدار آرام آرام با ضریح سخن می گفت.

,

آری امروز تنگستانی هایی که توفیق حضور در کربلا را نداشتند خود را در کنار ضریحی دیدند که می رود تا در کربلا میعادگاه عاشقان حسینی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه