اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

لزوم تقویت تشکل های فرهنگی برای ترغیب جوانان به حضور در مساجد

لزوم تقویت تشکل های فرهنگی برای ترغیب جوانان به حضور در مساجد
امام جمعه موقت سنندج بر لزوم تشکیل و تقویت تشکل های فرهنگی برای تشویق حضور جوانان در مساجد و شرکت در مراسمات مختلف مذهبی از جمله نماز جمعه تأکید کرد. ماموستا حسینی بسیج را یکی از این تشکلها عنوان کرد که می تواند در تحقق موضوع مذکور موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، صبح امروز مراسم اختتامیه جشنواره انتخاب پایگاه‌های برتر مسجدمحور و کارگاه توانمندسازی ارکان مساجد استان کردستان در سنندج برگزار شد. این مراسم به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج یکی از سخرانان این مراسم بود. او اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تا کنون پایگاه فرهنگی مسلمانان بوده اند و نقش بسزایی در تعالی فرهنگی جامعه اسلام داشته اند.

,

 

,

وی بر لزوم تشکیل و تقویت تشکل های فرهنگی برای تشویق حضور جوانان در مساجد و شرکت در مراسمات مختلف مذهبی از جمله نماز جمعه تأکید کرد. ماموستا حسینی بسیج را یکی از این تشکلها عنوان کرد که می تواند در تحقق موضوع مذکور موفق باشد.

,

 

,

ماموستا حسینی بر لزوم توجه واستفاده از روشهای نوین رویایی با ابزارهای رسانه ای و جنگ رسانه ای دشمن تاکید کرد و گفت: لازم است به این موضوع توجه جدی شود چون دشمن می خواهد مبانی دینی و ارزشی حاکم بر جامعه اسلامی را کمرنگ کند.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج وجود پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد را برای تقویت برنامه های فرهنگی مساجد مثمر ثمر دانست و تأکید کرد: هیأت امنای مساجد باید ظرفیت بسیج را بشناسند و از آن استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه