اخبار داغ

به بهانه فراخوان فعالیت خبری؛

دانشگاه آزاد مشهد کم فروغ در رسانه‌ها

دانشگاه آزاد مشهد کم فروغ در رسانه‌ها
ناپیدا بودن دانشگاه آزاد خراسان رضوی و به ویژه دانشگاه آزاد مشهد که قطب علمی بزرگی محسوب می‌شود، در خبرگزاری ها و روزنامه ها، در جای خود قابل بررسی و نقد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دانشگاه آزاد مشهد باانتشار اطلاعیه ای در گروه‌های تلگرامی خبری برای ستاد خبری هفته پژوهش استان خراسان رضوی فراخوان و اعلام درخواست همکاری و پیمان کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

شاید در نگاه اول این کار حرفه‌ای و سپردن کار به کاردان به نظر برسد اما نبود ارتباط رسانه‌ای بین روابط عمومی و سایر بخش های این دانشگاه با رسانه ها، نبود تعامل دوسویه و حتی نبود ارتباط یک سویه توسط این نهاد علمی و فرهنگی بزرگ شرق کشور یک نقیصه جدی حرفه ای محسوب می شود.

,

در حالی که مراکز آموزش عالی بسیار کوچک‌تر از این نهاد علمی که چندهزار دانشجوی رشته های مختلف به همراه صدها تن از اساتید دانشگاه در آن مشغول به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستند با تعامل مناسب موفق به درج موفقیت ها و تلاش های بدنه علمی کشور شوند، سال تاسال و آن هم بدینگونه فراخوان دادن که نشان از کم توانی تولید محتوای رسانه‌ای در نزد این دانشگاه نیز دارد، بسی جای تامل است.

,

ازآنجا که بیان توفیقات علمی و دانشگاهی کشور بارها مورد تاکید رهبری معظم انقلاب قرار گرفته و موجبات امید و خودباوری که از تاکیدات ایشان نیز هست، ناپیدا بودن دانشگاه آزاد خراسان رضوی و به ویژه دانشگاه آزاد مشهد که قطب علمی بزرگی محسوب می‌شود، در خبرگزاری ها و روزنامه ها، در جای خود قابل بررسی و نقد است.

,

چه بسا که اگر تعامل جدی دانشگاه و رسانه شکل بگیرد موجبات رونق اقتصاد برخاسته از دانش نیز فراهم شده و کمکی به چرخ اقتصادی کشور باشد.

,

نویسنده: محمد ناصری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه