اخبار داغ

40 نفر از مدیران ادارات کل کردستان با سردار رجبی دیدار کردند؛

معاون استاندار کردستان: نظام هرچه دارد مرهون سپاه و بسیج است

معاون استاندار کردستان: نظام هرچه دارد مرهون سپاه و بسیج است
صبح امروز مدیران ادارات کل استان کردستان به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج با سردار رجبی دیدار کردند که در این دیدار، معاون استاندار کردستان دستاوردهای نظام را مرهون از خودگذشتگی سپاه و بسیج دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، معاون سیاسی استاندار کردستان با بیان اینکه سپاه و بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس خالق افتخارات بزرگی برای ایران اسلامی بوده اند، ادامه داد: این دو نهاد مردمی (سپاه و بسیج) آبروی نظام هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی به لزوم توجه به معیشت مردم و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد تأکید کرد و از مدیران استان خواست این مهم را به صورت ویزه مورد توجه داشته باشند و با اقدامات خود رضایتمندی مردم را موجب شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه کردستان نیز در این مراسم گفت: مردم همواره حامی نظام بوده و علی رفم اینکه دشمن از گذشته تاکنون در صدد دشمنی با نظام و ایحاد توطئه بوده اما هماره با حمایت همه جانبه مردم از نظام ناکام مانده است.

,

 

,

سردار محمدحسین رجبی عنوان کرد: تمامی مدیران سربازان نظام هستند و باید در جهت خدمت به مردم با اتکا به باورهای دینی و اخلاقی و بهره گیری از فرصت ها تمام تلاش خود را بکار گیرند.

,

 

,

وی عنوان کرد: در شرایط اقتصادی به وجود آمده و تشدید دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی، تفکر بسیجی و همراهی مردم برای عبور از این گردنه سخت کارساز خواهد بود.

,

 

,

در این دیدار، 40 نفر از مدیران کل ادارات استان با فرمانده سپاه استان دیدار کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه