اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر قم:

پارکینگ های فعلی قم متناسب با نیاز شهر نیست/ تملک مهمترین مشکل در پارکینگ شرقی حرم مطهر است

پارکینگ های فعلی قم متناسب با نیاز شهر نیست/ تملک مهمترین مشکل در پارکینگ شرقی حرم مطهر است
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه کندی در تملک مهمترین مشکل در پارکینگ شرقی حرم مطهر است، گفت:پارکینگ های فعلی قم متناسب با نیاز شهر نیست اما در این راستا برنامه های خوبی در حال انجام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن محرری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه پارکینگ های قم متناسب با نیازهای شهر نیست، اظها رداشت:  قم به عنوان یک شهر زیارتی که گردشگران زیادی هم از آن بازدید می کنند؛ نیاز به پارکینگ های متناسب با این نیاز دارد که متأسفانه این کمبود از دیرباز وجود داشته و همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد: البته شورای شهر در حال حاضر، برنامه های متعددی برای جبران این کمبودها تدارک دیده است که تأسیس صندوق پروژه از طریق فرابورس و همچنین رایزنی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این امر، دو مسیر مهم اتخاذ شده توسط شورای فعلی شهر قم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین درباره مشکلات پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز اظهار داشت: شورای شهر به این مشکلات واقف است که البته بخشی از آن به دلیل ضرورت تملّک بخشی از املاک موجود در آن طرح است که با توجه به افزایش قیمت ها و کمبود بودجه ها و در عین حال عدم همکاری برخی از مردم، تعیین تکلیف این تملّکات به کندی پیش می رود.

وی گفت: امیدواریم با نهایی شدن این پارکینگ که مجهز به بخش خدمات زائر هم هست؛ بخش مهمی از مشکلات اطراف حرم مطهر حل شود تا ظرفیت این پارکینگ بتواند در کنار ظرفیت 1800 خودرویی پارکینگ زائر، جوابگوی بخشی از مسائل زائران عزیز باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر قم، پروژه در حال احداث پارکینگ در تقاطع خیابان های طالقانی (آذر) و بلوار عمار یاسر را نیز از دیگر پارکینگ های در حال تأسیس شهر خواند و اضافه کرد: برخی دیگر از نقاط قم هم برای احداث پارگینگ شناسایی شده است که یکی از آن ها، جنب درمانگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در خیابان شهیدان فاطمی (ره) است که امیدواریم با همکاری دیگر نهادهای استان، بتوان این بخش را هم به یک پارکینگ مجهز برای آسایش بیشتر اهالی قم و همچنین زائران تبدیل  کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه