اخبار داغ

حجت‌‌الاسلام‌ پژمان‌فر:

مسئولان از تخریب و تاراج آثار تاریخی مشهد جلوگیری کنند

مسئولان از تخریب و تاراج آثار تاریخی مشهد جلوگیری کنند
نماینده مردم مشهد در مجلس با انتشار بیانیه‌ای از مسئولان خواست تا از تخریب و تاراج آثار تاریخی مشهد جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌‌الاسلام‌ نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه شدید الحن از مسئولان خواست تا از تخریب و تاراج آثار تاریخی مشهد جلوگیری کنند. در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


بسم الله الرحمن الرحیم

,
,

ضرورت حمایت و حفاظت از میراث فرهنگی شهر مشهد چه از منظر دینی و چه از منظر ملی بر کسی پوشیده نیست. متاسفانه باید اعتراف کرد که دستگاههای مسئول تا امروز کارنامه قابل قبولی در تحقق این مهم از خود درشهر مشهد به جای نگذاشته اند.

,

بنا به اخبار واصله مطلع شدم شهر در شرف فاجعه ای دیگر نسبت به حقوق معنوی و آثار تاریخی است. اینبار مسجد مرویها که با سالها سابقه و خاطره تاریخی می باشد در معرض خطر تخریب قرار گرفته است. اگر چه امید می رود تا مسئولین پس از فاجعه تخریب مسجد معجر دار به خود آمده و نسبت به حفظ این میراث تاریخی اهتمام بیشتری بورزند و نگذارند صحت این اخبار تایید نشود، اما بنابه وظیفه نمایندگی و با توجه به مطالبه مردمی عملکرد عاجل مسئولین در جلوگیری از تخریب و تاراج دارایی های واقعی مشهد را خواستارم. بخصوص که انتخاب مقطع زمانی که متاسفانه نه استاندار و نه شهردار و نه فرماندار داریم بسیار قابل تامل است.

,

این جانب با همه دستگاههای ذی ربط اعم از میراث فرهنگی، شهرداری، استانداری و سایر دستگاههای ذی ربط اتمام حجت کرده و هشدار میدهم در صورت تعللی که موجب تخریب مسجد مرویها تحت هر عنوانی شود،مردم سکوت وعدم اقدامات شما را خیانت خواهند دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه