اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلیل آباد برگزار می شود

بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در خلیل آباد برگزار می شود
فرمانده سپاه خلیل آباد از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی ، اقتصادی ، بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در خلیل آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: همه آحاد جامعه اهمیت تشکیل بسیج را در این سالها دیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج مردمی در تمام اقشار محلات و دانشگاه ها شکل گرفته و روز به روز توان و قدرت خود را به خارج از مرزها صادر و به جهانیان نشان می دهد.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه امروز وظیفه سپاه و بسیج بسیار خطیرتر از گذشته است، تصریح کرد: بسیج در امتحان های گوناگون سربلند بوده و خود را نشان داده و همه این موفقیت ها نیز مرهون کمک و پشتیبانی آحاد مردم و مسئولان است.

,

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلیل آباد پیش بینی شده است، اذعان کرد: در سطح شهرستان خلیل آباد تلاش شده که برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی مشکلات مردمی را داشته باشد و در جهت رفع مشکلات مردم باشد.

,

فتوحی با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع و تا 5 آذر ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: شعار محوری این هفته " بسیج مظهر ایستادگی وحدت پیشرفت و خدمت" است.

,

وی با بیان اینکه بیش از 140 برنامه فرهنگی ، اقتصادی ، بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در رده های مقاومت برگزار می شود و چند برنامه شاخص نیز در این هفته با حضور مسئولان برنامه ریزی شده است، تشریح کرد: فضاسازی شهر و روستا، افتتاح مسابقات والیبال جام بسیج، مسابقات ورزشی، یادبود شهدای روستای کاریزک، ویزیت رایگان در روستاهای محروم، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، میدان تیر برای کارکنان و مسئولان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، آبروی محله در روستای مزده، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حضور حلقات صالحین در حلقه های معرفت قبل از نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه ها، تحویل خانه های محروم بصورت متمرکز در روستای جابوز، جشن میلاد حضرت رسول (ص)، اردوی جهادی واکسناسیون دام و طیور، گشت های عملیاتی در محلات، تجمع بسیجیان در همایش 5 آذر و نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بانوان بسیجی از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه