اخبار داغ

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری:

استان قزوین برای استقبال از زمستان آماده است

استان قزوین برای استقبال از زمستان آماده است
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تجهیزات اداره کل راهداری جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از زمستان، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار بوده و هلال احمر و اورژانس نسبت به چیدمان و استقرار نیروهایشان اقدام کرده‌اند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: همچنین در شرایط بحران، مراکز آموزشی و مساجد برای اسکان اضطراری در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت و در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در ارائه خدمات امدادرسانی باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد. 

وی ابراز کرد: تجهیزات اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده‌های مواصلاتی استان مسدود نشود. 

این مسئول با اشاره به میزان بارندگی‌های اخیر گفت: خوشبختانه در سال زراعی جاری در استان یا حدود 56.3 میلی متر بارش شاهد 22% افزایش بارندگی نسبت به بلندمدت بوده ایم، اما توزیع بارندگی در سطح استان یکسان نبوده و هر چه به سمت شمال استان پیش می‌رویم بارندگی‌ها کاهش می‌یابد. 

وی در پایان از مردم خواستار شد تا در مواقع بحران و در صورت انسداد جاده‌ها، همکاری کرده و از هیچ جاده فرعی دیگری برای رسیدن به جاده‌های اصلی استفاده نکنند تا امدادرسانی‌ها با مشکل مواجه نشود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه