اخبار داغ

کودک 20ماهه زاهدانی قربانی غرق شدن در سطل آب!

کودک 20ماهه زاهدانی قربانی غرق شدن در سطل آب!
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: صبح امروز یسنای 20 ماهه در حالی که فاقد علائم حیاتی بود به این بیمارستان منتقل شد که دومین کودک زاهدانی قربانی غرق شدگی در سطل آب طی دو ماه گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مادر یسنا می گوید: صبح امروز مشغول فعالیت های عادی در منزل بودم که برای دقایقی از فرزندم غافل شدم. زمانی که متوجه غیبت او شدم به سرعت به دنبالش گشتم تا بالاخره در حالیکه با سر در سطل آب افتاده بود او را در حمام یافتم.
وی گفت: یسنا بدون حرکت در سطل آب بود و پاهای او فقط از بالای سطل بیرون بود و او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردیم.
محمد صداقت متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه این طفل هنگام پذیرش در بخش فاقد هر گونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء بر روی وی انجام شد.
وی گفت: در دقایق اولیه پس از احیاء، قلب وی دوباره شروع به تپش کرد اما علائمی از حیات مغز به چشم نمی خورد.
وی تصریح کرد: برای اعلام نظر قطعی در خصوص مرگ مغزی 24 تا 48 ساعت زمان لازم است.
 رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان هم ضمن ابراز تاسف از وقوع اینگونه حوادث گفت: دو ماه قبل نیز یک کودک دو ساله به دلیل افتادن در سطل آب به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه هم اکنون پس از دو ماه هنوز در بخش ICU بستری است و زندگی نباتی دارد.
ذبیح الله هاشمزهی از خانواده ها خواست برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری اطفال خویش را هیچ گاه تنها نگذارند و به هنگام بازی، محیط را از هر گونه وسیله نوک تیز مانند چاقو و خطر آفرین مانند پلاستیک فریزر، اسباب بازی ها و قطعه های بازی خیلی کوچک و باطری های سکه ای و مانند آن ایمن سازی کنند چرا که بلعیدن باطری ها سکه ای یا قطعات اسباب بازی در موارد زیادی منجر به مرگ کودک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه