اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

واکسن آنفلوانزا به اندازه کافی در داروخانه‌های مازندران وجود دارد

واکسن آنفلوانزا به اندازه کافی در داروخانه‌های مازندران وجود دارد
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واکسن آنفلوانزا به اندازه کافی در داروخانه‌های استان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار بلاغ در ارتباط با وضعیت دارو آنفلوانزا در استان مازندران، اظهار کرد: کمبود دارویی در این ارتباط نداریم.

وی با اعلام اینکه این دارو باید در اختیار افراد نیازمند قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با متخصصان و افراد فوق‌تخصص و پزشکان این دارو در اختیار افراد واجد شرایط بیماری قرار می‌گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: دولت به اندازه کافی نسبت به واردات این دارو اقدام کرده و افرادی که مشکل تفنسی داشته و داروهای تنظیم کننده سیتسم ایمنی بدن مصرف کرده و سالخوردگان به خاطر کهولت سن افراد دارای ریسک بالا هستند می‌توانند از این دارو استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در سایر مواردی که پزشک متخصص و فوق تخصص تشخیص بدهند این آمپول از طریق داروخانه در اختیارشان قرار می‌گیرد و افراد عادی ضرورتی برای تزریق واکسن آنفلوانزا ندارند.

شیران با اعلام اینکه به اندازه کافی در داروخانه‌ها توزیع کردیم، گفت: لیست داروخانه‌های که واکسن آنفلوانزا توزیع شده را در اختیار داریم، به اندازه کافی شرکت دارو پخش واکنسن آنفلوانزا را توزیع کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ , بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه