اخبار داغ

پیگیری مطالبات مردمی/

تجاوز به حریم پیاده‌رو توسط مغازه‌داران معضل جدی شهروندان نوشهری

تجاوز به حریم پیاده‌رو توسط مغازه‌داران معضل جدی شهروندان نوشهری
کسبه ای که پیاده روهای همگانی را با فضای مغازه و مغازه دارانی که پیاده روی مغازه را با پارکینگ اشتباه گرفته اند،مردم نوشهر پس از سال ها تحمل بالاخره از خودخواهی برخی کسبه به تنگ آمده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کسبه‌ای که پیاده‌روهای همگانی را با فضای مغازه و مغازه‌دارانی که پیاده‌روی مغازه را با پارکینگ اشتباه گرفته‌اند، مردم نوشهر پس از سال‌ها تحمل بالاخره از خودخواهی برخی کسبه به تنگ آمده‌اند.

هفته گذشته در حرکتی تحسین برانگیز یک گروه در فضای مجازی مبادرت به بررسی عوامل تاثیرگذار در این زمینه نمود و با همکاری مردم سعی در رساندن صدای همشهریان به مسئولان کرد.

عمده سخنان از رفتار ناعادلانه ی ماموران سدمعبر با کسبه و دستفروشان حکایت داشت؛ که با برخی کسبه هیچگونه برخوردی صورت نمی گیرد و بلعکس، همچنین از بی توجهی ماموران سخن به عمل آمد که سدمعبر را دیده و بی‌هیچ عکس‌العملی به راه خود ادامه می‌دهند.

این پویش مردمی تا کنون با عدم پاسخ صریح از سوی مسئولان مربوطه همراه بوده است.

اما به استناد تبصره یک بند دو از ماده 55 قانون شهرداری‌ها مکلف به جلوگیری و رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن هستند حال اینکه این معضل بزرگ چندین سال است گریبانگیر مردم شهر شده و حتی در رفت و آمد نیز ایجاد مشکل کرده است.

شهرداری و واحد خدمات شهری نوشهر این سالها هیچ عملکرد مثبت و راه حل مطلوب در این زمینه ارائه نداده اند و اکنون لزوم ورود و برخورد جدی شهرداری تنها راه حل و چاره‌ساز مشکل مردم خواهد بود.

انتهای پبام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه