اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد

اجرای 8200 برنامه هفته بسیج در مازندران/حمایت از 600 طرح علمی و پژوهشی

اجرای 8200 برنامه هفته بسیج در مازندران/حمایت از 600 طرح علمی و پژوهشی
جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 8 هزار و 200 برنامه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سراسر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ حسین محمدرضایی عصر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج در مرکز امامت ساری برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و روز مستضعفین، گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم که واقعیت‌ها را صادقانه و شفاف در اختیار جامعه قرار دهند و از انتشار اخباری که موجب یأس در جامعه می‌شود، پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه از فردا ۲۹ آبان‌ماه هفته بسیج آغار می‌شود، افزود: امروز جامعه ما نیازمند امید و نشاط هستند و رسانه‌ها با ارائه آگاهی و اطلاعات لازم به مردم امید و شادابی دهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: بسیج مظهر ایستادگی پیشرفت و خدمت است و در هفته بسیج می‌خواهیم مردم آگاه شوند و تصویری درست و شفاف از خدمات روشن بسیج داشته باشند.

وی افزود: یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر جامعه بسیج است و بسیجی امروز یک الگوی کارآمد و مهمترین مولفه قدرت جامعه اسلامی است.رضایی گفت: بسیج می‌تواند مشکلات فراروی ملت را برطرف کند و با رفاقت با دولت و مکملی عمل کند تا جامعه در ابعاد مختلف رشد کند.

رضایی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی از جغرافیای مرزی عبور کرده است، گفت: امروز انصارالله در یمن، حزب‌الله در لبنان و حشب‌الشعبی در عراق محصول تفکر بسیجی‌اند.

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۰۰ برنامه در ایام هفته بسیج اجرایی می‌شود، افزود: برگزاری اردوهای جهادی در همه شهرستان‌ها، برگزاری یادواره شهدا در همه شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در همه شهرستان‌ها، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری همایش‌های علمی در هشت شهرستان، برگزاری همایش‌های فرهنگی در همه شهرستانها، برگزاری همایش عای بصیرتی و دیدار با خانواده های شهدا از برنامه های این هفته است.

رضایی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های علمی در ۱۳ شهرستان، برپایی ۱۰۱ نمایشگاه فرهنگی در شهرستان‌ها، برپایی ۵۵ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اهدای ۵۰۰ کمک هزینه ازدواج و اهدای۷۰۰ سبد کالا از فردا تا پایان دهه فجر به محرومان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: ۶۰۰ طرح در عرصه علمی و پژوهشی مورد حمایت مادی قرار دادیم که این مهم با کمک ۵ میلیونی بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات تلاش خواهیم کرد تا به سامان برسانند.

رضایی گفت: ساخت دستگاه کرایو برقی در اتاق عمل برای سوزاندن زخم که مشابه داخلی نداشته، ساخت یخچال نگهداری فراورده‌های خونی که می‌تواند تا شش ساعت دمای یخچال را در صورت قطع برق در یک دما ثابت نگه دارد، ساخت دستگاه حمل مین، ساخت بلوک مقاوم در برابر زلزله و ساخت سطل زباله هوشمند از اقدامات فعالین علمی بسیج بوده است.

وی افزود: ۷۴۶ باب خانه محروم قرار است برای محرومین تا پایان سال ساخته شود که نیروی کار این ساختمان از سوی بسیج رایگان است و ۳۵ خانه محروم نیز در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضایی بیان کرد: در سال ۹۶ افزایش تولید برنج را در مزارع کشاورزی در ۱۲ شهرستان داشتیم در سال ۹۷ در افزایش محصول کلزا تمرکز کردیم.

وی گفت: طرح دامداری با شیوه نوین با به کارگیری ۶۰ نفر بسیجی متخصص در دودانگه فعالیت دارد و قرار است تا سه سال آینده اجرای این طرح برای همه روستاها بالای ۵۰ خانوار استان اجرایی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه