اخبار داغ

«پدر شوهر آینده» سارق طلاجات منزل از کار درآمد

«پدر شوهر آینده» سارق طلاجات منزل از کار درآمد
فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از دستگیری مردی خبر داد که با وعده خواستگاری برای پسرش وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، جمشید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند خانواده از محله‌های مختلف شهر همدان مبنی بر کلاهبرداری و سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزل توسط فردی که خود را خواستگار جا می‌زد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ شهرک فرهنگیان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مأموران واحد تجسس کلانتری در بررسی‌های اولیه دریافتند که سارق با شناسایی خانواده‌های کم درآمد و دارای دختر دم بخت، به بهانه خواستگاری برای پسر خود وارد منزل آنها کرده و پس از چند بار رفت و آمد و جلب اعتماد آنها، در فرصتی مناسب اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش آنان کرده و متواری شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهم که پسر خود را کارمند و دارای حقوق بالا معرفی می‌کرد، در مواردی هم جهت سرقت به زور متوسل شده بود که همین امر، عزم مأموران را بر دستگیری هرچه سریعتر او جزم کرد.

,

وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات متهم را شناسایی و در یکی از مناطق حاشیه شهر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

,

باقری با بیان اینکه خواستگار قلابی پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی به پنج فقره کلاهبرداری اعتراف کرد، اضافه کرد: متهم برای بررسی جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان و خانواده‌ها درخواست  داریم تا از اعتماد بی‌جا به افراد غریبه که شناختی از آنها ندارند، خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه