اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان:

مشکلی در تامین سهمیه نفت سفید خانوارها وجود ندارد

مشکلی در تامین سهمیه نفت سفید خانوارها وجود ندارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: ذخیره سازی لازم برای تامین سهمیه نفت سفید خانوارها در انبارهای نفت منطقه انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان عصردیروز با چهار تن از فرماندار زاهدان، خاش، سراوان و سیب سوران به طور جداگانه دیدار و در خصوص برخی موضوعات مرتبط با هر فرمانداری گفتگو کرد.
کورش بالادست مدیر منطقه زاهدان در این دیدارها به بررسی وضعیت توزیع سوخت و سهمیه نفت سفید زمستانی خانوارهای تحت پوشش منطقه و طرح کدینگ کارت های هوشمند سوخت در سراوان پرداخت.
وی با اشاره به توزیع نفت سفید بین حدود پانصد هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در منطقه گفت: کار توزیع سوخت در تمامی فروشندگی های مراکز شهری، روستایی و عشایری در حال انجام است و همچنین ذخیره سازی لازم برای تامین سهمیه نفت سفید خانوارها در انبارهای نفت منطقه انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیر منطقه زاهدان در ادامه از وضعیت مطلوب ذخیره سازی و توزیع گازمایع خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت خوب ذخیره سازی این فرآورده در استان و زیرساخت مناسب حمل و نقل ریلی مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
بالادست با اشاره به کنترل و بررسی کارت های هوشمند سوخت و تخلفات برخی از دارندگان کارت ها، مسدود و ابطال کردن ۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در استان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح که از چندماه قبل در جایگاه های سوخت در حال انجام است و نیز الزامی شدن استفاده از کارتهای سوخت شخصی در کل کشور ، دیگر شاهد صف های سوخت نخواهیم بود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه