اخبار داغ

سردار نقدی:

خام فروشی را کنار بگذارید/زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید

خام فروشی را کنار بگذارید/زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید
سردار نقدی گفت:به جایی که چشم بدوزید به دست دشمن ،خام فروشی را کنار بگذارید .چرا التماس میکنید برای فروش نفت خام؟خط تولید بومی را راه اندازی کنید و زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ببه نقل از راه آرمان؛ شب گذشته یادواره ۳۳۵شهیدشهرستان بم با حضور پرشور مردم،سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسدران و جمعی از مسئولین محلی در مصلای شهرستان بم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام دانشی در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به همه میهمامان این مراسم،اظهار داشت:برگزاری این یادواره ها به فرموده رهبری عزیز کمتر از شهادت نیست واین کمترین کاری است که ما میتوانیم برای شهدا انجام دهیم.

,

امام جمعه بم در ادامه با بیان اینکه شهدا با جان فشانی و از خود گذشتگی خود به ما درس دادند،افزود:کلید واژه هایی که شهدا به ما دادند ولایت و رهبری بود.

,

وی بیان داشت:فارغ از هر سلیقه سیاسی که هر کدام داریم به فرموده رهبری عزیز ما مشکل غیر قابل حل در کشور نداریم و اگر روحیه جهادی و بسیجی در مسئولین کشور شکل بگیرد قطعا مشکلات حل شدنی است.

,

در ادامه این مراسم سردار نقدی اظهار داشت:امروز شهدا میزبان و شاهد ما هستند ودرمیان ما نشستند و حضور دارند و همانطور که رهبر عزیزمان اخیرا فرمودند حرکت شهدا تازه بعد از شهادت آنها شروع میشود.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان داشت:نه تنها با فداکاری شهدا این ملت ایستاده است بلکه با راهنمایی و هدایت آنها نیز این کشور محکم تر ایستاده است.

,

وی در ادامه بیان کرد:وقتی منطق در جامعه ای حاکم شد و در مقابل طاغوت ایستادگی کرد دیگر کدام طاغوتی است که بتواند براین گونه ملتی حکومت کند.

,

نقدی افزود:شاه گفت، همه چیز انگلیس و امریکا خواستن من فراهم کردم برایشان و خرج کردم ولی آخر سر در کشورشان راهم ندادند.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسدران تصریح داشت:ملتی که منطق شهادت میگیرد نه تنها در پیشگاه خدا روسفید است بلکه در زمینه ها ی پیشرفت وابادانی و اجتماعی جلو است.

,

نقدی با بیان اینکه عده ای در کشور میگویند ما امروز مشکل اقتصادی داریم و چه کار باید کرد،ادامه داد:منطق شهدا را داشته باشیم.مشکل اقتصادی ساده ترین مشکلی بوده که تا کنون پیش روی ملت ایران بوده ،ما یک مشکلی داشتیم به اسم شاه و تمام قدرتها و دولتها وامکانات دست شاه و پشت او بودند.

,

ایشان با بیان اینکه جنگ شروع شد و همه پشت صدام بودند،افزود:ما دست خالی و آموزش ندیده بر انها غلبه کردیم و خیلی سخت بود ولی پیروز شدیم و حالا مشکل اقتصادی بزرگترین مشکل ما است.

,

سردار نقدی ادامه داد:ما رتبه اول سوخت های فسیلی را داریم در منطقه،،مواد اولیه خیلی چیزها رو داریم،نیروی انسانی و این همه جوان تحصیلکرده بیکار.این همه فناوری ،ماهواره سه بعدی در تحریم اقتصادی ما تولید کردیم.

,

وی عنوان کرد:در عرض ۴ دقیقه ۵۰ هزار پراید فروختند!نقدینگی زیاد در کشور مشکلات زیادی بوجود می آورد.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسدران در پایان عنوان کرد:به جایی که چشم بدوزید به دست دشمن ،خام فروشی را کنار بگذارید .چرا التماس میکنید برای فروش نفت خام؟خط تولید بومی را راه اندازی کنید و زیر بار دشمن نروید و به مذاکره اعتماد نکنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه