اخبار داغ

سردار معروفی :

برخی فتنه گران دزدانه به گلستان آمدند و ارزشها و انقلاب را زیر سوال بردند / سپاه سد نرماب را به اتمام می رساند/حضور حاج قاسم در گلستان دستور ویژه می خواهد

برخی فتنه گران دزدانه به گلستان آمدند و ارزشها و انقلاب را زیر سوال بردند / سپاه سد نرماب را به اتمام می رساند/حضور حاج قاسم در گلستان دستور ویژه می خواهد
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برخی از فتنه گران دزدانه به استان آمدند و انقلاب اسلامی ، ارزشها ، قانون اساسی ، حضرت آقا و امام خمینی (ره) را زیر سوال بردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران گلستانی به مناسبت هفته بسیج در پاسخ به سوالی در خصوص ورود سپاه در خصوص مسائل مهم استان اظهار کرد : هر کجا منافع مردم ، منافع انقلاب و اسلام لطمه بخورد سپاه ورود خواهد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛, گلستان ما ؛, گلستان ما ؛,

سردار معروفی افزود : نمونه اش حضور آقایی بود که دزدانه به استان آمد و به انقلاب اسلامی ، ارزشها ، قانون اساسی ، حضرت اقا و امام خمینی (ره) را زیر سوال برد .

,

وی تصریح کرد : ما در مقابل چنین تحرکاتی محکم ایستاده ایم ، این بازی با آبروی انقلاب است ، ما با کسی دعوا نداریم و با منطق انقلاب جلو می رویم .

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص کمرنگ بودن برنامه های چهل سالگی انقلاب در استان خاطرنشان کرد : برنامه ریزی و اجرا با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و ما برای وحدت رویه و ایجاد هماهنگی دخالتی در امور اجرایی نداریم .

,

معروفی تاکید کرد : به دنبال برگزاری جلساتی هستیم تا با ایجاد وحدت رویه بتوانیم برنامه های مناسبی را در چهل سالگی انقلاب برگزار کنیم .

,

وی در خصوص سفر حاج قاسم سلیمانی به استان گلستان گفت : من با دفتر و اخوی ایشان رایزنی و نامه نگاری کردم و نامه به امضا خانواده 18 شهید مدافع حرم استان رسیده است و به ایشان گفتم که این خانواده ها از شما تقاضای دیدار دارند .

,

سردار معروفی اضافه کرد : ورود سردار قاسم سلیمانی نیازمند دستور ویژه برای برنامه ای مناسب است و ما هم دنبال رایزنی هستیم تا این کار انجام شود .

,

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد : سپاه در برنامه های سازندگی با جدیت وارد شده و در تکمیل سد نرماب نقش موثری دارد ، این سد بعد از اتمام قادر است آب شرب 520 هزر نفر از اهالی شرق گلستان را تامین نماید .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه