اخبار داغ

مسئولان میاندوآب مطرح کردند؛

خدمت به مردم را جایگزین تضارب آرا کنیم/ نگران سقوط کشاورزی در آذربایجان‌غربی هستیم

خدمت به مردم را جایگزین تضارب آرا کنیم/ نگران سقوط کشاورزی در آذربایجان‌غربی هستیم
بیان درخواست های و انتظارات مردم میاندوآب از دولت و تاکید بر خدمت رسانی صادقانه به مردم و نگرانی از وضعیت کشاورزی آذربایجان غربی ازمهم ترین موضوعات مطرح شده در شورای اداری شهرستان میاندوآب با حضور معاون رئیس جمهور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده هئیت دولت در جریان سفر یک روزه رئیس جمهور به آذربایجان غربی میهمان مردم میاندوآب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

عیسی کلانتری ابتدا به همراه مسئولین شهرستانی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب افتتاح و سپس بازدید از پتروشیمی میاندوآب نیز  داشت و سپس در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافته و سخنرانی کرد.

,

درخواست های فرماندار میاندوآب و انتظارات مردم از نماینده هیئت دولت

, درخواست های فرماندار میاندوآب و انتظارات مردم از نماینده هیئت دولت,

, ,

در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در سخنانی با اشاره به  با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب به دلیل موقعیت جغرافیایی و خاک و آب مساعد از شرایط ویژه و خاصی در سطح استان و منطقه برخوردار بوده و در طول تاریخ انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به آرمان های نظام و انقلاب در صحنه های مختلف نشان داده اند.

,

ناصر امیری با ارائه گزارشی از وضعیت و برخورداری های شهرستان میاندوآب در زمینه های مختلف، گفت: شهرستان میاندوآب به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود، از پتانسیل خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است.

,

وی با اشاره به اینکه مشکلات و درخواست های مردم میاندوآب در قالب کتابچه تقدیم رئیس جمهور می شود، گفت: از عمده مشکلات شهرستان، پایین بودن سرانه ورزشی شهرستان است که درخواست احداث استادیوم پنج هزار نفری و سالن های ورزشی در مناطق مختلف شهرستان را داریم.

,

امیری ارتقا مرکز آموزش عالی شهید باکری به دانشگاه را دیگر خواسته مردم عنوان و تصریح کرد: ضعف جدی زیر ساخت های شهری و ایجاد توسعه پایدار در ستاد بازآٰرینی شهری و توانمندسازی و ارائه تسهیلات در راستای سرمایه گذاری صنعتی و تولید از دیگر موضوعات مهم مربوط به شهرستان میاندوآب است.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب بر لزوم توجه ویژه به جاده سرچم که از دهه ۷۰ در حال احداث است و کنارگذرهای شرقی و غربی میاندوآب اشاره کرد و افزود: هم چنین لازم است تا توجه ویژه ای برای مطالعه و اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری چهاربرج و باروق و نیز تکمیل شبکه فاضلاب شهری میاندوآب که از ۵۳ درصد پیشرفت برخوردار است، انجام شود.

,

وی با درخواست از رئیس جمهور و دولت برای تبدیل کمپ سد نوروزلو به منطقه گردشگری، گفت: هم چنین عدم وجود جاده مناسب در مناطق بالادست بخش باروق و مشکل آب روستایی از دیگر مسائلی است که مردم با آن روبرو هستند.

,

امیری به بخش بهداشت و درمان نیز اشاره و اظهار کرد: بیمارستان عباسی میاندوآب فرسوده بوده و ضروری است تا بیمارستان جایگزین این بیمارستان که مصوب نیز شده، احداث شود.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در پایان با بیان اینکه احداث پست برق ۱۳۲ کیلووات در چهاربرج از خواسته های مردم بخش مرحمت آباد است، تصریح کرد:  توجه جدی به بهسازی مدارس، ایجاد اداره استاندارد، تکمیل درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و توجه به کشاورزی شهرستان از دیگر خواسته های مردم است.

,

خدمت به مردم را جایگزین تضارب آرا کنیم

, خدمت به مردم را جایگزین تضارب آرا کنیم,

, ,

هم چنین دراین جلسه امام جمعه میاندوآب نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم در مدت مسئولیت خویش به مردم خدمت کنیم، اظهار کرد: نباید به گونه ای عمل کنیم که در روز قیامت حسرت بخوریم که می توانستیم به مردم خدمت کنیم ولی نکردیم، می توانستیم گره از کار کسی بگشائیم ولی نکردیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: ما خیلی از انرژی خود را برای تضارب آرا و خنثی کردن یکدیگر از بین می بریم و این خیلی خوب نیست.

,

وی با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را جایگزین تضارب آرا کنیم، گفت: با هم افزایی زیر پرچم ولایت باید به مردم خدمت کرد و پیش وجدان خود راحت باشیم که کم کاری نکرده ایم.

,

امام جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم استفاده از ظرفیت ها برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و توسعه شهرستان تاکید کرد.

,

نگران سقوط کشاورزی در آذربایجان غربی هستیم

, نگران سقوط کشاورزی در آذربایجان غربی هستیم,

, ,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه ما نگران سقوط کشاورزی در آذربایجان غربی هستیم، اظهار کرد: کلانتری در زمینه کشاورزی تخصص دارد و امیدواریم به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

,

جهانبخش محبی نیا با اشاره به اینکه ما در این منطقه ای زندگی می کنیم و نسبت به کشاورزی نگران هستیم، افزود: هم دریاچه ارومیه را احیا کنیم و هم به کشاورزی ما آسیب نرسد و امیدواریم مسئولان توجه ویژه به آن داشته باشند.

,

وی با اشاره به سهم شهرستان میاندوآب از ستاد احیا دریاچه ارومیه ، گفت: سد سازی در میاندوآب متوقف شده و این در حالی است که در برخی مناطق مانند بخش باروق نیاز داریم.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به موضوع استقلال مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب اشاره و تصریح کرد: امیدواریم این نگاه استانی از شهرستان ها برداشته شده و این گونه نباشد که بگوید چرا میاندوآب باید ردیف مستقل داشته باشد و درخواست داریم در زمینه استقلال این مرکز نیز عنایتی ویژه شود.

,

محبی نیا با اشاره به عملیات احداث جاده سرچم-میاندوآب، اظهار کرد: آخوندی گفت این جاده سال ۹۶ تمام می شود، بعدها گفتند اول ۹۷ و الان نگران هستیم که ۹۸ نیز تمام نشود.

,

وی افزود: هم اکنون در کیلومتر ۶۰ این جاده هستیم و ۱۴ کیلومتر سازه ها ایجاد  و سه کیلومتر دست نخورده باقی مانده است و پیمانکار پروژه نیز اعلام کرده که ۴۰ میلیاردریال پول بدهید تا مسیرگشایی انجام شود، که امیدواریم با عنایت ویژه حداقل مسیرگشایی بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه