اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر عنوان کرد

ساخت 40 واحد مسکونی ویژه محرومان در نوشهر تا سال 98

ساخت 40 واحد مسکونی ویژه محرومان در نوشهر تا سال 98
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از ساخت 40 واحد مسکونی برای محرومان در این شهرستان تا سال 98 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ حسین جناسمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه و خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، هدف از تشکیل بسیج را پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب عنوان کرد و گفت: فرهنگ بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) است.

وی افزود: امروز جنگ ما با استکبار جهانی جنگ اراده هاست، تمام تلاش دشمن این است که اراده ما را تحت کنترل خود بگیرد؛ هر کشوری بتواند اراده کشوری را تحت کنترل خود بگیرد به راحتی می‌تواند سلطه بر آن کشور داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر تصریح کرد: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و نخواهد رسید و این میسر نیست جز با تبعیت محض از امام زمان (عج) و رهبری و وحدت و همدلی؛ انتظاری که ما از مسئولین داریم کار و تلاش شبانه روزیست، برای مردم تلاش کنند و دل به وعده های پوچ و توخالی غرب ندهند.

این مسئول ادامه داد: اختلاس گران و محتکران از پیاده روهای دشمن بزرگ آمریکا هستند و می خواهند تا در روند پیشبرد انقلاب اسلامی خللی ایجاد کنند و تمام تلاش دشمن این است که نگذارد انقلاب ما به چهل سالگی برسد.

جناسمی شعار امسال هفته بسیج را بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت عنوان کرد.

وی اجرای 350 برنامه هفته بسیج، فعال شدن گشت های محله محور در سطح روستاهاو مناطق شهری نوشهر با هدف مقابله با سرقت هاو رفتارهای بزهکارانه در سطح شهرستان، اعزام 10 اکیپ پزشکی همراه با داروهای رایگان و 20 گروه جهادی به مناطق محروم، ساخت 40 واحد مسکونی برای محرومین تا سال 98، افتتاح چهار طرح عمرانی همزمان با هفته بسیج و اعزام 120 دانش آموز دختر به مناطق جنگی به همراه والدین را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه