اخبار داغ

بیش از هشتاد برنامه هفته بسیج در دلوار برگزارمی شود

بیش از هشتاد برنامه هفته بسیج در دلوار برگزارمی شود
فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوارگفت:هفته بسیج در بخش دلواربا اجرای بیش از 80 برنامه های گوناگون توسط سپاه امام حسین (ع) و همکاری تمام مسئولین با ایجاد روحیه وعزم مجاهدانه بسیج در دفاع از ارمانهای انقلاب در بخش دلوار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلواردر گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت:تاثیرگذاری بسیج در زمینه‌های دفاعی و امنیتی سبب بروز اتفاقات خوشایندی به مانند پیروزی انقلاب اسلامی شد و پس از آن نیز نقش‌های شکوهمندی را در سطح کشور و جهان ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

وی افزود: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج همه مردم، سربازان و بسیجیان زیر سایه ولایت فقیه هستند  و مردم استان بوشهر بخصوص بخش دلوار با یکدلی وهمبستگی میراث اقتدار مبارزانی چون شهید رئیسعلی دلواری را یدک میکشند.

, .,

سلیمانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و کمک به دولت‌ها سازندگی کشور می‌توان نقش موثر بسیج را به خوبی دید گفت: امروزه بسیج یک مجموعه کارآمدی است که در مقابل تهدیدات امنیتی دشمن، در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و همه عرصه‌هایی که نیاز حضور بسیج است حضور فعال و گسترده دارد.

, .,

وی خاطر نشان کرد:غبارروبی مزار شهدا ، حضور بسیجیان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و سپاه کربلا در نمازهای جمعه ، دیداربا نماینده ولی فقیه در بخش دلوار و ائمه جمعه و جانبازان قطع نخاع در مرکز ایثار و افتتاح طرح های عمرانی نظیر پایگاه های مقاومت و ساختمان های اداری و مسکونی از دیگر برنامه های اجرا شده هفته بسیج در بخش دلوار خواهد بود.

,

فرمانده سپاه دلوار تصریح کرد: هفته بسیج  در بخش دلواربا اجرای بیش از 80 برنامه های گوناگون توسط سپاه امام حسین (ع) و همکاری تمام مسئولین با ایجاد روحیه وعزم مجاهدانه بسیج در دفاع از ارمانهای انقلاب  در بخش دلوار برگزار می شود.

,

 وی اظهار داشت: بی شک  آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه