اخبار داغ

نام‌نویسی بیش از۹۰هزار ودیعه‌گذار حج تمتع

نام‌نویسی بیش از۹۰هزار ودیعه‌گذار حج تمتع
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‎‌گذار حج تمتع در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان حج و زیارت؛ اکبر رضایی اظهار کرد: هم‌اینک بیش از دو هفته از فراخوان ودیعه‌گذاران حج تمتع گذشته است که در این مدت بیش از 90 هزار نفر در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام‌نویسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه همچنان نام‌نویسی از ودیعه‌گذران حج تمتع ادامه دارد، افزود: درخواست داریم تا تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع مستقیماً نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود به سامانه رزرو به نشانی reserve.haj.ir مراجعه و درخصوص تکمیل آن اقدام کنند.
,
 
,
معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: دعوت از ودیعه‌گذاران برای هر سال بر‌ اساس اولویت ثبت‌نام افراد در بانک و سهمیه تعیین شده روادید برای کشور در آن سال خواهد بود؛ اقدام به ثبت‌نام در کاروان‌ها پس از اعلام کاروان‌ها منوط به تکمیل اطلاعات متقاضیان در این سامانه است.
,
 
,
وی یادآور شد: تمامی امور ثبت‌نام و تشرف زائران به‌صورت الکترونیکی و همه پرداخت‌ها از طریق سامانه‌ها و درگاه‌های بانکی صورت خواهد پذیرفت؛ بنابراین مراجعه به افراد و پرداخت‌های نقدی و خارج از سیستم بانکی مطلقاً مورد تأیید سازمان حج و زیارت نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه