اخبار داغ

همزمان با آغاز هفته وحدت؛

هشتمین آئین برادری استان کرمان برگزار شد +تصاویر

هشتمین آئین برادری استان کرمان برگزار شد +تصاویر
همزمان با آغاز هفته وحدت هشتمین آئین برادری استان کرمان با حضور مقامات کشوری،استانی،شهرستانی و سران طوایف شیعه و سنی این استان در شهرستان منوجان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان، اهل سنت، دوازدهم ماه ربیع الاول و شیعیان هفدهم این ماه را سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) می‎دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از منادیان وحدت در جهان اسلام بودند، از این مساله برای اتحاد و نزدیک شدن گروه‌های اسلامی استفاده کردند و فاصلۀ بین این دو تاریخ ( ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول) را “هفتۀ وحدت” نام‎گذاری کردند.

,

این هفته، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یک‎دلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

,

اگرچه مسلمانان از مذاهب مختلف در برخی آراء و احکام اختلاف نظر دارند، اما دارای اشتراک‎های متعدد چون باور به خدای واحد، کتاب آسمانی، پیامبر و قبلۀ یکسان نیز هستند.

,

همزمان با آغاز هفته وحدت آئین برادری استان کرمان با حضور مقامات کشوری،استانی،شهرستانی و سران طوایف شیعه و سنی این استان در سالن ولایت شهرستان منوجان در حال برگزاری است.

,

هشتمین همایش آئین برادری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، نماینده شهرستانهای جنوبی درمجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، ائمه جمعه اهل تسنن و شیعه و فرمانداران شهرستان های جنوبی استان، جمعی از مدیران استانی و روسای طوایف، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در شهرستان منوجان در حال برگزاری است.

,

همایش آئین برادری یکی از برنامه های فرهنگی استان است که همه ساله در ایام هفته وحدت، با هدف ایجاد وحدت میان اهل تشیع و سنت در استان کرمان توسط اداره کل اطلاعات استان برگزار میگردد که این کار بزرگ فرهنگی جای تقدیر دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه