اخبار داغ

بیکارکردن 48 نفر افتخار نیست آقای مدیرکل/به فکر حل مشکل اصلی باشید نه پاک کردن صورت مساله!

بیکارکردن 48 نفر افتخار نیست آقای مدیرکل/به فکر حل مشکل اصلی باشید نه پاک کردن صورت مساله!
با توجه به اینکه وانت بارهای میوه فروش معیشت و درآمد خود را از طریق فروش میوه توسط وانت انجام می دهند، در این شرایط که درآمد این قشر محدودتر شده است، کدام مکان جایگزین و در دسترس برای آن ها وجود دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ علی عزیزی در یادداشتی نوشت: در شهرهای بزرگ ترافیک به عنوان یک معضل  محسوب می شود، که این مسئله مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت، افزایش هزینه های سوخت، تاثیر بر تصادفات و بروز آلودگی صوتی را سبب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در شهرهای مهاجر پذیر به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی و زیر ساخت های مختلف، ترافیک در حال افزایش است، از همین رو شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و نیز امکانات شهری امروزی می تواند در آینده ای نزدیک از شهر های پرجمعیت جنوب کشور باشد که در اثر این مسئله، ترافیک افزایش خواهد یافت.

,

 

,

ترافیک در سطح شهر یاسوجی دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به زیر ساخت های نامناسب نظیر خیابان های فرسوده و پردست انداز سطح شهر، نبود علائم و چراغ های راهنمایی ورانندگی و عدم تبعیت از قانون و نهایتا وجود خودروهای باری و کاسب که چندی است به نوبه خود بر افزایش ترافیک و خطرات تاثیر زیادی داشته است.

,

 

,

در همین رابطه بخشی از مردم شهر یاسوج که وانت بارها را به عنوان یکی از عوامل موثر بر افزایش ترافیک می دانستند، نسبت به حل موضوع مذکور درخواست هایی را برای ساماندهی به نهاد های مختلف ارائه دادند.

,

 

,

روز گذشته مدیرکل دفتر امور شهری استانداری در نشست با افتخار گفت 48 وانت بار را به پارکینگ منتقل کردیم.

,

 

,

با توجه به اینکه این قشر معیشت و درآمد خود را از طریق فروش میوه توسط وانت انجام می دهند، در این شرایط که درآمد این قشر محدودتر شده است، کدام مکان جایگزین و در دسترس برای آن ها وجود دارد؟ مسئله دوم اینست اگر مسئول نامبرده به فکر حل معضل ترافیک بنابر درخواست مردم است چه راهکاری برای پیگیری زیر ساخت های نامناسب و تکمیل آنها دارد؟ از طرفی در سطح شهر که امکانات حمل و نقل عمومی نیست چه راهکاری برای فراهم کردن امکانات حمل و نقل عمومی دارد؟

,

 

,

باید اشاره کرد برای حل مشکلات شهری، همه جوانب را باید در نظر گرفت و اینگونه فکر نشود با برخورد سلبی و بیکار کردن قشری زحمتکش می توان گره مشکلات شهری نظیر ترافیک را باز کرد بلکه در درجه اول باید ابتدا طرح و برنامه و مکان جایگزین و مناسب برای این قشر در نظر گرفت تا این قشر به کسب معاش بپردازند ثانیا شهروندان مشکلات شهر را فقط در وانت بارها نمی بینند بلکه مشکلات در زیر ساختها مانند پلها،فرسایش خیابان ها، نبود چراغ راهنما و کمبود پارکینگ است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه