اخبار داغ

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن:

افقی جز مقاومت، پیش‌روی نیروهای یمنی وجود ندارد/آمریکا با سخن گفتن از صلح و پایان جنگ درصدد پنهان‌کردن چهره جنگ‌طلب و ظالمانه خود است

افقی جز مقاومت، پیش‌روی نیروهای یمنی وجود ندارد/آمریکا با سخن گفتن از صلح و پایان جنگ درصدد پنهان‌کردن چهره جنگ‌طلب و ظالمانه خود است
علی العماد در رابطه با تحولات اخیر یمن، گفت: در پی پیروزهای پی‌درپی مقاومت یمن، عربستان و همپیمانانش به دنبال راه خروج از این بحران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"علی العماد" عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل قدس آنلاین در رابطه با تحولات اخیر یمن تصریح کرد: درگیری‌ها در جبهه‌های مختلف هنوز جاری است و ارتش و کمیته‌های مشترک یمن در بسیاری از مناطق در حال پیش‌روی هستند و در مقابل، بندر الحدیده هنوز آماج حملات جنگنده‌های متجاوزان قرار دارد چراکه سعودی ها روی زمین هیچ دست‌آوردی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: هنوز هیچ پیشنهاد یا ابتکار عمل رسمی برای پایان این نبرد ارائه نشده است، وآنچه که در رسانه‌ها مطرح می‌شود جز بازی رسانه‌ای و سیاسی برای فریب افکار عمومی از جانب متجاوزان و شرکایشان نیست، و آنها به دنبال خروج از این بحران با حفظ آبرو از شکست هستند.
,
 
,
علی العماد با اشاره به پیشنهاد اخیر آمریکا درباره آتش‌بس در یمن، اظهار داشت: پیشنهاد اخیر آمریکا برای آتش‌بس به مثابه وقت‌کشی در جنگ علیه یمن است چراکه خود آمریکا یک طرف ثابت در این تجاوز است و آمریکایی‌ها کشور یمن را یک مانع در برابر پروژه‌ خود در منطقه می‌دانند، لذا در صدد چیره شدن بر این کشور هستند.
,
 
,
عضو شورای سیاسی انصارالله ادامه داد: در واقع آمریکا آن روی سکه متجاوزان علیه یمن است ولی در ظاهر همیشه با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و با سخن گفتن از صلح و پایان جنگ در صدد پنهان کردن چهره جنگ‌طلب و ظالمانه خود است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آمریکا پشت همه بحران‌های منطقه است، گفت: همیشه پشت پرده‌ پیشنهادات و ابتکار عمل آمریکا برای منطقه، یک جنگ بزرگتر و یک بحران فراگیرتر است؛ چراکه این کشور از هیچ فرصتی جهت ضربه زدن به کشورهای مقاوم اسلامی دریغ نمی‌کند و همواره با شعارها و حرف‌های پرزرق وبرق تلاش می‌کند خود را بی گناه جلوه دهد.
,
 
,
علی العماد با تأکید بر گزینه مقاومت ملت یمن، اظهار داشت: تحولات میدانی جبهه‌ها و روند تحرکات بین المللی، افقی جز ادامه مقاومت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را پیش‌رو نمی‌گذارد زیرا در حال حاضر کشورهای متجاوز قصد پایان دادن به تجاوز خود را ندارند.
,
 
,
عضو شورای سیاسی انصارالله با اشاره به موضع آمریکا در مسئله ترور "خاشقچی"، گفت: آمریکا سیاست ویرانی منطقه را در پیش گرفته است و محمد بن سلمان نقش خود را در اجرایی کردن این سیاست ها به خوبی اجرا می‌کند و فکر نمی‌کنم که فشارهای اخیر آمریکا بر عربستان در مسئله ترور "خاشقچی" تا حد برکناری ولی‌عهد پیش برود.
,
 
,
وی افزود: هدف آمریکا از انتقاد و فشار به آل‌سعود در مسئله ترور خاشقچی باجگیری و غارت هرچه بیشتر پولهای عربستان است، لذا آمریکا از این فرصت نهایت استفاده را می‌برد و از این رژیم می‌خواهد تا سیاست خود را در منطقه هر چه سریعتر اجرایی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه