اخبار داغ

انتخابات شوراهای شهرستانی جبهه مردمی استان اردبیل برگزار می‌شود

انتخابات شوراهای شهرستانی جبهه مردمی استان اردبیل برگزار می‌شود
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل از برگزاری انتخابات شوراهای شهرستانی این جبهه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، میرفخرالدین زاهد، امروز در هفتاد و نهمین جلسه شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل با اشاره به اقدامات جبهه مردمی این استان اظهار کرد: کانون‌های تخصصی، کمیته‌های کاری و اعضای هیئت مؤسس شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات شورای شهرستان‌ها نهایی شده و در حال ورود به فاز انتخابات شوراها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

دبیر جبهه مردمی استان اردبیل بر ضرورت فعال‌تر شدن کانون‌های تخصصی در استان و شهرستان‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با برگزاری انتخابات شورای شهرستان‌ها و تعیین شورای استان‌ها، مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

,

در این جلسه حجت‌الاسلام نصیری نیز با اشاره به جایگاه حضرت رسول اکرم(ص) در حرکت تاریخ اظهار کرد: رسول اکرم(ص) برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شدند؛ از این رو،  ضرورت دارد سیره حضرت شناسایی شده و در جامعه جهانی ترویج شود. 

,

وی به جریان تشکیل حکومت از سوی پیامبر(ص) اشاره کرد و ادامه داد: رفتار حضرت به عنوان حاکم اسلامی برای همه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی باید الگو و سرمشق قرار گیرد و هفته وحدت فرصت مناسبی است تا مکتب ایشان معرفی شود. 

,

در این جلسه چالش‌های مهم اجتماعی و اقتصادی استان و نحوه موضع‌گیری جبهه مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه