اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

تلاش برای راه‌اندازی فرودگاه در فردوس/ باید از ظرفیت‌ها برای توسعه خراسان جنوبی بهره ببریم

تلاش برای راه‌اندازی فرودگاه در فردوس/ باید از ظرفیت‌ها برای توسعه خراسان جنوبی بهره ببریم
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال این هستیم که باند امداد و نجات که در فردوس ساخته شده تنها به عنوان باند امداد و نجات منحصر به زمان حادثه نباشد و در همه زمان‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خاورستان در خصوص راه‌اندازی فرودگاه در شهرستان فردوس، اظهار کرد: فرودگاه یک مکان لوکس نیست و در هر نقطه‌ای از استان که ایجاد شود موتور توسعه خواهد بود و می‌تواند کمک بسیاری به توسعه استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که فرودگاه یک زیرساخت است، گفت: یک باند امداد و نجات در فردوس ساخته شده و بیش از 25 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و کارهای مختلفی در آن شکل گرفته است.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که این زیرساخت تنها به عنوان باند امداد و نجات منحصر به زمان حادثه نباشد و در همه زمان‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم.

,

 

,

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیتی که در شهرستان فردوس است در مواقع مختلف استفاده کرد چراکه سبب افزایش اشتغال، تولید ثروت و افزایش توسعه می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: دنبال موقعیتی هستیم که ظرفیت موجود در این شهرستان را به فرصت توسعه تبدیل کنیم که این امر امکان‌پذیر است.

,

 

,

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی وجود دو فرودگاه طبس و بیرجند را از ظرفیت‌های استان دانست و گفت: ایجاد یک فرودگاه می‌تواند ظرفیت بیشتری را برای بهره‌گیری از پروازها فراهم کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه