اخبار داغ

حواشی بازی ایرانجوان بوشهر؛

شعارهایی که با هدف تغییر در کادر فنی ورزشگاه را پر کرد/ تغییر رنگ لباس تیم ایرانجوان در بازی که میزبان بود

شعارهایی که با هدف تغییر در کادر فنی ورزشگاه را پر کرد/ تغییر رنگ لباس تیم ایرانجوان در بازی که میزبان بود
ایرانجوان بوشهر در پایان هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم موفق نشد سه امتیاز از بازی های خانگی بدست بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ایرانجوان بوشهر در پایان هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم موفق نشده،سه امتیاز از بازی های خانگی بدست بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 تساوی ۲بر۲ خانگی این تیم بوشهری اصلا برای هوادارانش خوشایند نبود تا جاییکه در پایان بازی اتفاقات زیادی رخ داد که حاشیه های این بازی پیش روی شماست!

,

اولین اتفاق عجیب بازی رنگ لباس دو تیم بود که ایرانجوان سبز پوشید و تیم میزبان قرمز،در حالی که ایرانجوان سالهاست پیراهن قرمز را در دیدارهای خانگی بر تن می کند!

,

پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال که ماجرای استعفای او چند روزی سوژه رسانه ها شده بود ،با حضورش در این بازی به حرف و حدیث ها خاتمه داد و با کت و شلواری اتو کشیده کنار زمین حضور داشت.

,

ابتدای بازی بازار سلام و علیک داغ بود! محسن وفایی بازیکن همدانی ایرانجوان به سمت نیمکت تیم همشهری خود رفت و همشریان خود را مورد استقبال قرار داد. 

,

حسین کاظمی که فصل گذشته در ایرانجوان توپ می زد با پیراهن شهرداری همدان مقابل تیم سابق خود قرار گرفت و ابتدای بازی به سمت بوشهری ها رفت.

,

, ,

ایرانجوان هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و نوازی در این بازی نسبت به بازی گذشته با تغیراتی وارد زمین شد!

,

هادی دغاغله در این بازی از ابتدا برای ایرانجوان به میدان آمد اما به دلیل اضافه وزن خیلی زود در بین دو نیمه تعویض شد!

,

سرمربی و مربی ایرانجوان در طول بازی با کنایه برخی بازیکنان خود را صدا می زدند که برای تماشاچیان جای تعجب بود!

,

علی ملایی دروازبان ایرانجوان با وجود دریافت دو گل و چند موقعیت خوب گلزنی از تیم حریف گرفت که توانست عنوان ستاره تیم را به خود در جمع هواداران اختصاص دهد.

,

محمد جواد ماهینی مدافع راست ایرانجوانی ها در گل های تیمش نقش آفرین بود و بسیاری از ضربات آزاد به بازیکنان تیم خود ارسال میکرد که در برخورد شدید با مهاجم همدانی دچار آسیب سطحی شد، اما با عشق و تعصب تا آخر بازی در میدان حضور داشت. 

,

رضا حسن پور مدافع راست دو فصل اخیر ایرانجوان برای چندمین بازی متوالی در پست دفاع چپ در زمین حضور داشت اما به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۰ جای خود را به حسین غریبی داد.

,

محمد رضا احمدی بازیکن جوان ایرانجوان وقتی در واپسین دقایق بازی گلزنی کرد، از شدت خوشحالی لباسش  را بیرون آورد!

,

بعد از گل دوم تیم همدانی، هواداران ایرانجوان علیه وزیری مدیر عامل، هیات مدیره و سهامدار با شعار اعتراض خود را بیان کردند.

,

شعارهایی که در ورزشگاه به گوش می رسید: اشتباه کردیم تاوان اشتباهمان دادیم اما شماها بروید!؛ به چه زبانی بگوییم بروید آبرو برای ایرانجوان نمانده است؛ برخی رو به نوازی می گفتند اگر آمده ای بوشهر تا کارنامه مربی گری داشته باشید همینجا تمام کنید و بروید تا وضعیت تیم بدتر نشود.

,

عده ای می گفتند مبلغ ۸ میلیاردی که وعده داده بودید چه شد؛ یکی خواستار استعفای دسته جمعی شد و برخی می گفتند از باشگاه رقیب الگو بگیرید که حرف یک نفر بزرگتر را گوش میدهند! برخی میگفتند در تمرین دو روز قبل سیلی به گوش بازیکن زده اند و این چه رسم تیم داری است، این  همه اینها اتفاقاتی بود که ایرانجوان در بدترین روزهای دو دهه اخیر خود تجربه کرد!

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه