اخبار داغ

سردار ریحانی:

بسیج حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب است

بسیج حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد ،  سردار بهمن ریحانی صبح امروز دوشنبه در دیدار بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: چهل سال از عمر نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران می گذرد و افتخارات را پشت سر می گذاریم و این دستاوردها همه در سایه و در پرتو ولایت‌مداری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: سکاندار این انقلاب و نظام در همه برهه‌ها، مشکلات و چالش‌هایی که دشمنان برای ما به وجو آوردند مقام عظمای ولایت بوده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد تا دنیا را از تیرگی نجات دهد و همان زمان هم همه دشمنان برای مقابله با انقلاب توحیدی پیامبر صف آرایی کردند و امروز هم می بینیم تمام پایگاه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه امروز تفکر نظام انقلاب اسلامی در بخشی از دنیا فراگیر شده است، بیان کرد: براساس همین تفکر انقلابی امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم.

,

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز شاهدیم کشورهای منطقه که یک زمانی زیر یوغ استکبار بودند رهایی پیدا کردند.

,

وی با گرامیداشت هفته بسیج  عنوان کرد: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام(ره)  و درخت تنومندی است که در همه برهه‌های انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی را به انقلاب ارائه کرد.

,

, ,

سردار ریحانی گفت: امام راحل به دنبال تشکیل ارتش مردمی و قدرتمند بود تا در همه صحنه‌های انقلاب به نیاز قدرت آن توجه شود و نیز یک نظام فرهنگی و تربیتی را در جامعه به وجود بیاورد تا براساس این تفکرمردم وجوانان را در صحنه نگاه داریم که به حق این چنین بود و با تشکیل بسیج محقق شدند.

,

وی با بیان اینکه ملت انقلابی و بسیجی ما در 40 سال انقلاب اسلامی در مقابل همه هجمه‌های دشمن محکم ایستاده است، اظهار داشت: بسیج یک تشکل قدرتمند مردمی برای یک امنیت پایدار و مردمی هم در صحنه داخلی و هم خارج از مرزها است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج یک عامل بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها  و گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و رده‌های سازمان یافته نشان از اقتدار است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان در فرضیه‌های نظامی خود روی همین گردان‌ها و مردم حساب باز خواهند کرد، تصریح کرد: همین تفکر بسیجی امروز موجب تشکیل ارتش‌های مردمی در سوریه، عراق و یمن شده است.

,

سردار ریحانی بیان کرد: بسیج یک تشکل مردمی و آماده برای حضور در همه میادین انقلاب است که به آن نیاز داشته باشد.

,

وی با اشاره به خدمات بسیج در زلزله سال گذشته سرپل‌ذهاب عنوان کرد: اگر حضور گسترده نیروهای بسیج در کنار سایر نیروها برای امداد و نجات نبود شاهد تلفات بیش‌تری بودیم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه  بسیج یک نیروی عظیم و کارآمدی است، افزود: بسیج یعنی حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و امروز همه ملت دارای تفکر بسیجی هستند.

,

وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های بسیج خدمت‌رسانی است و به ویژه در مناطق محروم و تا زمانی که براساس این تفکر وفرهنگ عمل کنیم موفق خواهیم بود.

,

سردار ریحانی با اشاره تهدیدات دشمن در روز 13 آبان و وضع تحریم‌های جدید بیان کرد: چیزی که موجب شکست دشمنان شده است استقامت و مقاومت ملت ایران است.

,

وی عنوان کرد: هر چند مردم در بعضی مباحث از جمله مباحث اقتصادی گله مند هستند اما از ولایت‌مداری، اصل نظام و تبعیت از ولایت کوتاه نمی آیند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه