اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان:

ارائه کمک هزینه 3.5 میلیارد تهیه مسکن به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ارائه کمک هزینه 3.5 میلیارد تهیه مسکن به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از ارائه کمک سه میلیارد و 634 میلیونی در هفت‌ماهه سال جاری در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت این سازمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز عمده مددجویان تحت حمایت در حوزه مسکن گفت: 851 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در قالب احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی طی هفت‌ماهه امسال انجام‌شده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: 214 مورد از این واحدها مربوط به خرید و ساخت مسکن و 637 مورد دیگر درزمینهٔ تعمیر، تکمیل و بهسازی منازل مددجویان است.

,

وی بابیان اینکه سه میلیارد و 634 میلیون تومان در هفت‌ماهه سال جاری در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است، یادآور شد: 377 میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

,

الهیاری با اشاره به اینکه 168 مسکن دیگر نیز تا انتهای سال برای مددجویان تحت حمایت احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: برای خرید هر واحد مسکن شهری تا سقف مبلغ 20 میلیون تومان و برای ساخت هر واحد مسکن روستایی 15 میلیون تومان توسط کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت اعطاء می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه