اخبار داغ

علمای اهل سنت کردستان حملات آل سعود به یمن را محکوم کردند؛

سعودی ها نوچه آمریکا و اسرائیل شده ‌اند / حملات ددمنشانه آل سعود به یمن مغایر با همه قوانین بین ‌المللی است/ مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!

سعودی ها نوچه آمریکا و اسرائیل شده ‌اند / حملات ددمنشانه آل سعود به یمن مغایر با همه قوانین بین ‌المللی است/ مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!
ماموستاهای برجسته اهل سنت کردستان جنایات آل سعود به یمن را محکوم و اظهار کردند که مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن محکومیت حملات رژیم آل سعود به یمن اظهار کرد: آل سعود با هم پیمان شدن با رژیم صهیونیستی باعث شده است که 6 هزار کودک یمنی را نسل کش کند و این خلاف انسانیت و خلاف شریعت اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: متأسفانه هم ‌اکنون شاهد تحقق اهداف ضد اسلامی دشمنان اسلام توسط آل سعود هستیم و به عینه سعودی ها نوچه آمریکا و اسرائیل شده ‌اند.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج از جنایت نیروهای سعودی در یمن به عنوان جنایت علیه بشریت نام برد و افزود: آل سعود با جنایات خود در یمن در راستای تحقق اهداف اسرائیل و امنیت این رژیم نامشروع، تحقق اهداف آمریکا و کشورهای غربی  و جان‌بخشی دوباره به داعش قدم برمی دارند.

,

 

,

 

,

این عالم اهل سنت از وحدت و انسجام بین امت اسلامی به عنوان بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌ های دشمنان نام برد و خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مسلمانان در این خصوص شد.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حملات ددمنشانه آل سعود به یمن مغایر با همه قوانین بین ‌المللی بوده و در سایه حمایت‌ های کشورهای غربی و ضد اسلامی در حال اجرا بوده و باید هرچه سریع تر متوقف شود.

,

 

,

, ,

 

,

مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!

, مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!, مدعیان حقوق بشر بر روی جنایات آل سعود در یمن چشم بسته اند!,

 

,

 ماموستا مصطفی شیرزادی، عالم اهل سنت شهرستان مریوان با اشاره به اینکه وحدت نیاز امروز جهان اسلام است، اظهار داشت: وحدت و برادری بهترین سلاح برای مقابله با گروه های تروریستی و برادرکشی در جهان اسلام است.

,

 

,


وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از سیاست برخی از کشورهای اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی، گفت: دوستی و همپیمان شدن با رژیم جعلی اسرائیل حرکت در مسیر و مشی شیطان است، ولی با این وجود برخی از کشورهای اسلامی که اسلام ناب محمدی (ص) را زیر سئوال برده اند به بردگان حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل در منطقه تبدیل شده اند که این مایه خفت برای مسلمانان است.

,
,

 

,


ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن کودک کشی و نسل کشی آل سعود در یمن، اظهار داشت: چندین سال است که مردم بی دفاع و مظلوم یمن زیر حملات سنگین رژیم آل سعود هستند، ولی تاکنون در برابر این همه هجمه آل سعود و هم پیمانانش استقامت کرده اند.

,
,

 

,


امام جمعه مریوان تصریح کرد: با این وجود امروز شاهد فاجعه انسانی در یمن هستیم و هر روز صدها کودک و نوزاد بی گناه یمنی یا از بیماری جان می سپارند یا از گرسنگی!!

,
,

 

,


این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با انتقاد از سکوت کشورهای حامی حقوق بشر به ویژه دولت های اسلامی در قبال نسل کشی در کشور یمن، اظهار کرد: سکوت در برابر نسل کشی در یمن به معنی تایید جنایت توسط آل سعود و هم دستانش است.

,
,

 

,


ماموستا شیرزادی گفت: رسول اکرم (ص) در دفاع از حقوق مظلومین به شدت حساس بودند تا جایی که از ایشان نقل است که می فرمایند: « هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می کند: مسلمانان به فریادم برسید و او کمک نکند, دیگر مسلمان نیست».

,
,

 

,

, ,

 

,

تجاوز عربستان سعودی محکوم ومذموم میباشد

, تجاوز عربستان سعودی محکوم ومذموم میباشد, تجاوز عربستان سعودی محکوم ومذموم میباشد,

 

,

ماموستا عبدالسلام محمدی عالم اهل سنت شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد:  تجاوز کشورهای عربی و در راس آن عربستان سعودی به کشور یمن ومردم مظلوم آن محکوم واین عمل تجاوز میباشد واین وظیفه سایر کشورهای اسلامیست که میانجگری کرده ودر جهت ایجاد صلح وآرامش و ممناعت از جنگ وخونریزی اقدام نمایند.

,

 

,

 

,

وی گفت:  خداوند متعال در قران کریم چنین میفرماید؛ وان طائفتان من المومنین اقتتلوا فاصلحوا بینهما،  لذا حمایت از مظلومین وخاصتا مظلومین یمن وظیفه هر انسان مومن وآزاده میباشد و تجاوز عربستان سعودی محکوم ومذموم میباشد.

,

 

,

وی ادامه داد: از افتخارات نظام اسلامی بحث وحدت فرق اسلامی میباشد که بحمدالله در ایران اسلامی وبین فرق ومذاهب اسلامی وحدت وهمدلی وجود دارد  و وحدت بر اصول مشترک سبب عزت مسلمانان میباشد.

,

 

,

این عالم اهل سنت تاکید کرد: استفاده از چهره های علمی و وحدت محور در مجالس و کنفرانس های وحدت واستفاده از ظرفیت های علمی مذاهب اسلامی سبب الفت ومحبت میباشد.

,

 

,

 

,

, ,


جنایات رژیم آل سعود در حق مردم یمن نابخشودنی است

,
, جنایات رژیم آل سعود در حق مردم یمن نابخشودنی است, جنایات رژیم آل سعود در حق مردم یمن نابخشودنی است,

 

,

ماموستا ملاهاشم نوری امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در برابر مردم یمن و کشتار زنان و کودکان بی دفاع اظهار داشت: متاسفانه رژیم آل سعود امروز به نوکر و سرسپرده استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار تبدیل شده است و مردم مظلوم و بی دفاع یمن را مورد حمله قرار داده است.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است ادامه داد: دشمن امروز به دنبال از بین بردن مسلمانان با استفاده از مسلمانان و دین اسلام است و با ایجاد گروهک های تروریستی در این راه وارد شده است.

,

 

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: نسل کشی امروز در یمن حرکتی وحشیانه و نابخشودنی است و باید توسط سازمان های بین الملل محاکمه شود.

,

 

,

 

,

نوری بیان داشت: متاسفانه سازمان های بین المللی هیچ واکنشی در برابر این حملات وحشیانه ندارند و رژیم آل سعود نیز برای جلب رضایت غرب دست به جنایات وحشیانه می زند.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه باید مسلمانان در کنار یکدیگر وحدت داشته باشند افزود: وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است.

,

 

,


خطیب نماز جمعه قروه ادامه داد: به فرموده قرآن کریم مسلمانان باید به ریسمان وحدت و یکپارچگی چنگ بزنند و در برابر دشمن بایستند و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود دست یابد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه