اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

۶۵۹ ویژه برنامه هفته بسیج برگزار می شود/ بیش از ۲۵۹ هزار نفر در ایلام بسیجی هستند

۶۵۹ ویژه برنامه هفته بسیج برگزار می شود/ بیش از ۲۵۹ هزار نفر در ایلام بسیجی هستند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: یادواره و همایش بزرگ ۶۶۰ خانواده بسیجی شهید در استان ایلام در هفته بسیج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در این استان با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: رسانه ها در همایش بزرگ اربعین حسینی حضور بسیار خوبی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی، با بیان اینکه 660 بسیجی در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمده اند، ابراز کرد: در هفته بسیج از خانواده های معزز این شهدا در مراسمی تجلیل می شود و امید است در ادامه مسیر روشن شهیدان با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، ثابت قدم باشیم.

,

سردار حسینی، با بیان اینکه در هفته بسیج  659 برنامه در استان ایلام در قالب 51 سرفصل در سال جاری برگزار می شود، یادآور شد: بازنمایی تصویر امید بخش وحدت آفرین و خدمت رسانی شجره طیبه بسیج، معرفی نقش بسیج در صحنه های مختلف ایستادگی، پیشرفت، خدمات رسانی، فرهنگی و علم و فناوری و سازندگی اقتصادی از محور برنامه های هفته بسیج در استان خواهد بود.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر معرفی و تبیین الگوی کارآمد بسیج جوانان مومن انقلابی به عنوان بزرگترین مولفه های انقلاب اسلامی برای پیشرفت و عبور از مشکلات کنونی برای نسل جوان، گفت: معرفی خدمات و برنامه های بسیج در خدمات رسانی و نقش آفرینی در امنیت، اقتصاد و جهاد اقتصادی، بهره گیری از تقارن مبارک وحدت و هفته بسیج، تقویت روحیه نشاط ملی، تمرکز بر پایگاه های مسجد محور از دیگر محورهای فعالیت ها و برنامه های هفته بسیج در استان است.

,

وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با پشتیبانی مردم از مسجد برخاست، تصریح کرد: امام راحل فرمودند که مسجد را حفظ کنید مسجد سنگر است، بر این اساس محورها برنامه های هفته بسیج مردمی و مسجد محور خواهد بود.

,

سردار حسینی، با اشاره به اینکه برنامه های از 29 آبان ماه سال جاری آغاز می شود، یادآور شد: برگزاری 14 یادواره شهدا در استان ایلام،  همایش بزرگ خانواده 660 بسیجی شهید، غبار روبی مزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم، همایش مخترعین و مبتکرین بسیجی، همایش طرح گشت های رضویون و حضور سازمان یافته بسیج در نماز جمعه از برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، برگزاری نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، همایش تجلی اخلاص، افتتاح طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه حضور در پنجم آذر،  نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، اعزام کاروان های راهیان نور، ویژه برنامه هفته بسیج در صدا و سیمای مرکز ایلام در هفت شب از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

,

وی، با بیان اینکه 259 هزار و 430 نفر در سازمان بسیج دارای پرونده عادی و فعال هستند، ابراز کرد: این تعداد در قالب  46 گردان بیت المقدس، عاشورا، کوثر در سطح استان فعالیت می کنند و همچنین با رویکرد جدیدی 3 هزار و 501  حلقه صالحین از خواهران و برادران در استان تشکیل شده است.

,

سردار حسینی، با بیان اینکه  8هزار 51 نفر در اردوهای مختلف فرهنگی و زیارتی از ابتدای سال جاری تا کنون شرکت داشته اند، گفت: یکی از خدمات بسیج در راستای تامین امنیت در شهرهای مختلف استان، گشت های شبانه است که 48 هزار و 410 گشت در ابتدای سال جاری تا کنون داشته  در این امر مشارکت داشته اند.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه 34 هزار و 200 نفر طی سال گذشته در کاروان های راهیان نور به نقاط یادمان به استان های کرمانشاه و خوزستان اعزام شده و همچنین 65 هزار نفر در استان اسکان داده شده و بیش از 4 هزار و 500  نفر  دانش آموز  به مشهد مقدس اعزام شده است.

,

وی،  با بیان اینکه در یکسال گذشته 254 تیم پزشکی بسیجی به مناظق روستایی و محروم استان اعزام شده است، ابراز کرد:  در اربعین حسینی سال جاری 62 هزار نفر به توسط بسیج جامعه پزشکی مورد درمان قرار گرفته اند و همچنین 374 یادواره  و 6  عنوان کتاب چاپ شده است.

,

سردار حسینی، در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که کنگره ملی شهدای استان با همکاری همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شود و در راستای توسعه و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، آثار شهدای استان گردآوری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه