اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

امیدواریم شر آل سعود به خودشان برگردد/نیروهای انقلاب یمن با مقاومت پیروز میدان خواهند شد

امیدواریم شر آل سعود به خودشان برگردد/نیروهای انقلاب یمن با مقاومت پیروز میدان خواهند شد
زاهدی گفت:از خداوند منان خواستاریم که شر آل سعود را به خودشان برگرداند و نیروهای انقلاب یمن با صبوری، مقاومت و شجاعتی که طی این چند سال از خود نشان داده اند؛ بتوانند این مدت را هم مقاومت کنند و پیروز میدان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به فجایع اخیر در یمن گفت: در پی اتفاقاتی که در عربستان رخ داده است و همچنین پیرامون تشکیل تیم های ترور برای مخالفین توسط رژیم سعودی و قتل فاجعه بار خاشقچی روزنامه نگار  ومنتقد آل سعودی، آمریکا به نوعی تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با اشاره به بستن قرار دادهای تسلیحاتی ۴۰۰ میلیارد دلاری آمریکا با رژیم آل سعود عنوان کرد:اما آمریکا در ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر دارد اما هم اکنون به بن بست رسیده است.

,

زاهدی بیان کرد: قتل خاشقچی از نظر جهانی محکوم شد و این در حالی است که در روزهای ابتدایی دولت آمریکا در این باره سکوت اختیار کرده بود و بعد از آن هم شاهد بودیم که وقوع این حادثه را به گردن دیگران می انداخت و رژیم آل سعود در این زمینه فرافکنی کرد.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا برای اینکه از شر این مسئله خلاص شود موضوع پایان جنگ یمن  و ایجاد آتش بس را ظرف یک ماه ارائه کرد.

,

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: عربستان با همکاری آمریکا،رژیم صهیونیستی و امارات ظرف مدت یک ماه یاد شده در تلاش است که پیروزی حداکثری را به دست آورد؛ به این معنی که برای به دست آوردن زمین ها بیشتر از سرزمین یمن و تضعیف نیروهای انقلاب با تمام توان حملات ناجوانمردانه و کشتار در یمن راه بیاندازند تا اگر آتش بس برقرار شد در مذاکرات غربی ها پیروز میدان باشند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: از خداوند منان خواستاریم که شر آل سعود را به خودشان برگرداند و نیروهای انقلاب یمن با صبوری، مقاومت و شجاعتی که طی این چند سال از خود نشان داده اند؛ بتوانند این مدت را هم مقاومت کنند و پیروز میدان شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه