اخبار داغ

وزر دادگستری در نقده:

رئیس جمهور از دست کابینه عصبانی است

رئیس جمهور از دست کابینه عصبانی است
وزیر دادگستری در نشست شورای اداری شهرستان نقده گفت: رئیس جمهور بخاطر اینکه برخی اعضای کابینه در برابر انتقادات روزه سکوت گرفته اند عصبانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، روز گذشته همزمان با حضور رئیس جمهور به آذربایجان غربی وزاری دولت نیز هرکدام به یکی از شهرهای این استان رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وزیر دادگستری هم بعد از بازدید از اشنویه به نقده آمد و پس از ادای احترام به مزار ۷۰۰ شهید سولدوز برای شرکت در شورای اداری راهی ساختمان فرمانداری شد.

,

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری دولت دکتر روحانی در این نشست که با حضور همه مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، “با تأکید بر اینکه دولت با هم وجود در حال تلاش است تا کاری کند” گفت: آقای روحانی از دست همه ما عصبانی است و به اعضای کابینه می گوید شما روزه سکوت گرفته اید. البته برخی از ما کمتر حرف بزنیم بهتر است.

,

وی با یادآوری خدمات دولت به مردم افزود: الان در روستاهای اشنویه مردم مشکل پهنای باند اینترنت دارند، باید ببینیم از کجا به کجا رسیدیم. البته نمی خواهم بگویم نمی شد بیشتر از این خدمت کرد.

,

وزیر دادگستری همچنین در واکنش به مشکلاتی این شهرستان که در ۲۲ بند تقدیم وی شده بود تصریح کرد: بعنوان تجربه میگویم این ۲۲ دو تا پیشنهاد یعنی هیچی انجام نشود. بیایید اولویت بندی کنید تا دولت روی اولویت ها تمرکز کند. چون شهرهای دیگر هم مشکلات دارند.

,

گفتنی است در این دیدار، فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان نقده هم صحبت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه