اخبار داغ

کریمی قدوسی خبر داد:

لاریجانی به دنبال فضاسازی برای تصویب لایحه در مجمع است/ کدخدایی ترجمه غلط را تأیید می‌کند

لاریجانی به دنبال فضاسازی برای تصویب لایحه در مجمع است/ کدخدایی ترجمه غلط را تأیید می‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که لایحه CFT در جلسه سران قوا تصویب‌شده است، گفت: آقای لاریجانی به دنبال فضاسازی برای تصویب لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،  با اشاره به برگزاری جلسه در کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT اظهار داشت: جلسه کمیسیون امنیت ملی در خصوص لایحه CFT بدون اطلاع اعضای کمیسیون امنیت ملی و حتی اعضای هیئت‌رئیسه با حضور مهمانان سیاسی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی ادامه داد: بر اساس گفته‌های فلاحت پیشه رئیس کمیسیون با هماهنگی علی لاریجانی رئیس مجلس علاوه بر کدخدایی سخنگویی شورای نگهبان، سردار وحیدی از مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر اطلاعات، وزیر امور خارجه، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و تعداد زیادی از مسئولان در جلسه حضور داشتند که خلاف آئین‌نامه مجلس است.

,
,


کریمی قدوسی افزود: بنده حدس می‌زنم در جلسه سران قوا پیوستن به این لایحه تصویب‌شده و آقای لاریجانی به دنبال فضاسازی و تصویب این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

,
,


وی با اشاره به ترجمه اشتباه و غلط این لایحه از سوی وزارت امور خارجه و ارائه آن به مجلس تصریح کرد: این موضوع را در جلسه به آقای فلاحت پیشه متذکر شدیم اما وی اظهار داشت که معاونت حقوقی مجلس وجود ایراد و اشتباه را رد کرده است که درواقع موضوعیت ندارد.

,
,


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: آقای کدخدایی نیز با تأیید وجود اشتباه امکان اصلاح لایحه و برطرف کردن ایرادات شورای نگهبان را منتفی دانست اما بااین‌حال آقای لاریجانی به دنبال تصویب این لایحه است.

,
,


وی ادامه داد: جلسه روز یکشنبه به‌هیچ‌عنوان قابل مدیریت نبود و با اعتراضی که از سوی اعضای کمیسیون صورت گرفت مقرر شد جلسه‌ای دیگری با حضور اعضای کمیسیون و شخص کدخدایی به‌عنوان نماینده شورای نگهبان برگزار شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه