اخبار داغ

بازیگر سینما و دستیار کارگردان «تنگه ابوقریب»:

کودکان قربانیان بازی کثیف حمله به یمن هستند/ جنگ یمن یک جنگ نابرابر و مردود است

کودکان قربانیان بازی کثیف حمله به یمن هستند/ جنگ یمن یک جنگ نابرابر و مردود است
بازیگر نقش «ابولهب» در فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص) گفت: کودکان هیچ ارتباطی با سیاست ندارند و کودکان قربانیان مظلوم بازی کثیف حمله به یمن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عسگری دستیار اول کارگردان فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» در گفتگو با خبرنگار"تیتریک"در ارتباط با جنایات ائتلاف ضد یمن به رهبری آل سعود در کشتار غیرنظامیان، گفت: هر انسانی که دارای عقل و شعور است این جنایت را محکوم خواهد کرد و تنها انسانهایی که خوی وحشی گری  و ددمنشی در وجودشان است از این جنایات حمایت می کنند.دنیا همیشه با حضور انسانهای آگاه و با شعور است که تجلی پیدا می کند و به صلح و آرامش می رسد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", تیتریک,

بازیگر نقش «ابولهب» در فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه وقتی بحث قدرت نمایی و سلطه جویی در دنیا مطرح می شود آنجا ظلم نمایان می شود، افزود: وقتی بحث قدرت نمایی و سلطه جویی و استعماری به میان می آید دولتها می خواهند قدرت خود را به یکدیگر نشان دهند لذا در اینجا ظلم صورت می گیرد و مسلما دنیا ناآرام می شود و این ظلم در سرتاسر جهان تاثیر می گذارد .
 

,
,
کودکان قربانیان بازی کثیف حمله به یمن هستند/ جنگ یمن یک جنگ نابرابر و مردود است
, کودکان قربانیان بازی کثیف حمله به یمن هستند/ جنگ یمن یک جنگ نابرابر و مردود است,

 

,

عسگری گفت: کودکان هیچ ارتباطی با سیاست ندارند و کودکان قربانیان مظلوم بازی کثیف حمله به یمن هستند، هیچ چیزی فجیع تر و کثیف تر از این رفتار نیست که کشوری برای اینکه حرف خودش را به کرسی بنشیند به بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، انبار تغذیه و .. حمله کند و قشر مظلوم یمن که زنان و کودکان باشد را تحت فشار قرار دهد .

دستیار کارگردان فیلم تنگه ابوقریب در پایان، افزود: نه تنها من، بلکه هر فردی در هر جای دنیا این جنایت را بشنود قطعا این حمله را محکوم می کند لذا جنگ یمن یک جنگ نابرابر و مردود است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه