اخبار داغ

عالم اهل سنت درمیان:

مسلمانان باید در جهت نجات مردم مظلوم یمن گام بردارند/ ضرورت کوتاه شدن دست بیگانگان از کشورهای اسلامی

مسلمانان باید در جهت نجات مردم مظلوم یمن گام بردارند/ ضرورت کوتاه شدن دست بیگانگان از کشورهای اسلامی
عالم اهل سنت درمیان گفت: باید مسلمانان جهان با محکومیت جنایات استکبار و با تحقق وحدت اسلامی تلاش خود را برای نجات مردم مظلوم یمن داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی خالقی یکی از علمای اهل سنت درمیان در گفت‌و گو با خاورستان، اظهار کرد: چند سال از کشتار بیرحمانه مردم بی‌گناه یمن می‌گذرد و مردم مظلوم یمن زیر آتش بمباران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, ،,

 

,

وی با اشاره به این‌که استکبار در منطقه مانند گرگی است که در لباس میش ظاهر شده است، گفت: جنایات علیه مردم مظلوم یمن محکوم است و باید برای همیشه آتش‌بس اعلام شود.

,

 

,

عالم اهل سنت درمیان با بیان این‌که کشتار در منطقه توسط دست‌نشاندگان استکبار جهانی انجام می‌شود، افزود: بایستی با وحدت اسلامی و همگام بودن مسلمانان جنگ در یمن خاتمه یابد.

,

 

,

خالقی عنوان کرد: متأسفانه در منطقه چند کشور با همدستی بیگانگان و در کنار مسلمانان به نام اسلام تبر به ریشه اسلام می‌زنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: بر مسلمانان عالم حق است که بیشتر وحدت علمی و عملی داشته و با گردهمایی برای حل مشکل مردم مظلوم یمن راهکار ارائه دهند.

,

 

,

عالم اهل سنت درمیان اختلاف‌افکنی را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و افزود: قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان از برادری سخن می‌گوید و به همین دلیل دشمن سعی دارد تا مردم را از این کتاب حق دور کند.

,

 

,

خالقی با تأکید بر ضروری چاره‌اندیشی برای حل مشکل مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: کفر هیچگاه سر سازش با مسلمانان را ندارد و این موضوع در کشورهای منطقه را به چشم خود دیده‌ایم.

,

 

,

وی ادامه داد: باید مسلمانان جهان با محکومیت جنایات استکبار و با تحقق وحدت اسلامی تلاش خود را برای نجات مردم مظلوم یمن داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه